Bukefalos 28 år!

Nej nu är jag jättetrög. Varför skulle det blivit uppenbart? Röstfifflaren behöver ju inte ha röstat på samma som i tråden?

Nej men jag menar i syftet att avslöja sig för goda lyan. Hur skulle dom annars få reda på vem som var röstfifflaren ?
 
som hemlig gjorde i förra leken (fast det var nog lite mer oavsiktligt i så fall) dvs en bybo som spelar knasigt för att offra sig istället för att en viktigare roll åker.

NU vet ju inte jag om det verkligen är så - men jag tyckte hon var så skum att hon lite bad om att bli lynchad
Fast vad menade du hon skrev som var så skumt? Menar du rösten på LenaH? För i så fall kan jag berätta att jag såg inte den förrens jag postat mitt röstinlägg. Kan erkänna att jag mådde pyton igår och verkligen ända anledningen att jag röstade på q var för att det var den första jag kom på en motivering till.
 
Nej men jag menar i syftet att avslöja sig för goda lyan. Hur skulle dom annars få reda på vem som var röstfifflaren ?
Ja cirkus förklarade just det. :) Men röstfifflaren kan ju då isåfall inte ha lagt någon röst igår så då vet ju goda lyan ändå inte vem det är..
 
Ja det förutsätter ju att den vela visa sig för goda lyan genom det då! Jag hade nog faktiskt inte tänkt att aha den personen röstade på den i tråden så då är den garanterat röstfifflare! Men det är ju jag det :p
Men ska man tänka så så är det väl rätt osannolikt att fifflaren la någon röst alls i den lynchen?

Ja - det är ju det som både fio och jag har konstaterat.

Dessutom så tror jag att röstfifflaren inte ville riskera att lyncha en viktig roll med sin extraröst redan i DL1 - ovärt eftersom goda lyan troligen ändå inte hade valt att vidarebefordra infon redan NattDL1 (eftersom det troligaste vore att de givit info till ängeln (under förutsättning attt den skyddat sig själv) om vem som var siad - men nu dog siaren ...
 
Fast vad menade du hon skrev som var så skumt? Menar du rösten på LenaH? För i så fall kan jag berätta att jag såg inte den förrens jag postat mitt röstinlägg. Kan erkänna att jag mådde pyton igår och verkligen ända anledningen att jag röstade på q var för att det var den första jag kom på en motivering till.

Om du läser om allt vad hon skrev igår så tycker i allafall jag att hon var skitstollig - även LenaH reagerade ju på det.
 
Och ändå la du en sån röst själv :confused::confused: istället för att rösta på den du ändå tyckte var lite skum

Nu förstår jag inte hur du menar... jag tyckte ju att hon var skum just därför? Jag skrev ju nyss att jag inte har uppfattat att det du kallar "flyta med"-röster använts/tolkas på det sättet (när man inte har nåt annat att gå på), utan att jag har uppfattat det som fullt rimligt att tycka att det är ulvigt att någon inte teoriar/mest skriver OT för att det ska verkar som att man är mer aktiv än vad man är.

Att jag tyckte Artline var skum igår förklarades ju med att det hade varit mycket utanför leken och jag kanske är naiv men jag tycker inte att man kommer med en sådan förklaring om det inte är sant och därför kändes det fel att rösta ditåt.

Men jag är som sagt dödstrött idag så antingen uttrycker jag mig dåligt eller så tänker jag helknasigt. Eller både ock. Jag får fortsätta fundera imorgon om jag överlever natten.
 
Ja det förutsätter ju att den vela visa sig för goda lyan genom det då! Jag hade nog faktiskt inte tänkt att aha den personen röstade på den i tråden så då är den garanterat röstfifflare! Men det är ju jag det :p
Men ska man tänka så så är det väl rätt osannolikt att fifflaren la någon röst alls i den lynchen?

Men det var ju det jag skrev att jag tror inte röstfifflaren la någon röst dolt i dl 1 som den lynchen såg ut? Oavsett om den la en röst på samma som i tråden vilket hade avslöjat sig vid lottning eller om den la på någon annan och den personen hade rykt hade ju den infon kommit till goda lyan och det är ju riskabelt eftersom det kunde ju lika gärna varit en ulv som röstat där och därmed kanske fått info från goda lyan.

Därför tror jag inte röstfifflaren la någon röst alls i dl 1
 
Om du läser om allt vad hon skrev igår så tycker i allafall jag att hon var skitstollig - även LenaH reagerade ju på det.
Okej, det var inget jag reagerade på igår (med förbehåll då för att jag kanske inte läst så nog eftersom det var jobbigt att titta på en lysande skärm) och absolut inte därför jag röstade på q, men säger du att hon betedde sig så så tror jag dig.
 
Nu förstår jag inte hur du menar... jag tyckte ju att hon var skum just därför? Jag skrev ju nyss att jag inte har uppfattat att det du kallar "flyta med"-röster använts/tolkas på det sättet (när man inte har nåt annat att gå på), utan att jag har uppfattat det som fullt rimligt att tycka att det är ulvigt att någon inte teoriar/mest skriver OT för att det ska verkar som att man är mer aktiv än vad man är.

Att jag tyckte Artline var skum igår förklarades ju med att det hade varit mycket utanför leken och jag kanske är naiv men jag tycker inte att man kommer med en sådan förklaring om det inte är sant och därför kändes det fel att rösta ditåt.

Men jag är som sagt dödstrött idag så antingen uttrycker jag mig dåligt eller så tänker jag helknasigt. Eller både ock. Jag får fortsätta fundera imorgon om jag överlever natten.

Ibland kan det såklart vara så att någon som inte teoriar så mycket gör det för att inte röja sig, men jag tycker att det rätt ofta ändå är så att den sortens teori drar man till med när man inte har annat att komma med. Det jag reagerade på var ändå att du först tyckte att Art var lite skum - särskilt för att hon trots att hon var inne i leken runt DL ändå inte gjorde något åt sin röst när Lenis fick ännu en röst. Det har ju inget med IRL att göra (som du för övrigt har helt rätt i att det lätt kan komma ivägen och det är inget man ljuger om)
 
Ja - det är ju det som både fio och jag har konstaterat.

Dessutom så tror jag att röstfifflaren inte ville riskera att lyncha en viktig roll med sin extraröst redan i DL1 - ovärt eftersom goda lyan troligen ändå inte hade valt att vidarebefordra infon redan NattDL1 (eftersom det troligaste vore att de givit info till ängeln (under förutsättning attt den skyddat sig själv) om vem som var siad - men nu dog siaren ...
Men det var ju det jag skrev att jag tror inte röstfifflaren la någon röst dolt i dl 1 som den lynchen såg ut? Oavsett om den la en röst på samma som i tråden vilket hade avslöjat sig vid lottning eller om den la på någon annan och den personen hade rykt hade ju den infon kommit till goda lyan och det är ju riskabelt eftersom det kunde ju lika gärna varit en ulv som röstat där och därmed kanske fått info från goda lyan.

Därför tror jag inte röstfifflaren la någon röst alls i dl 1
Det var ju det jag skrev?

Ja, jag fattar :D
 
  • Gilla
Reactions: fio
Okej, det var inget jag reagerade på igår (med förbehåll då för att jag kanske inte läst så nog eftersom det var jobbigt att titta på en lysande skärm) och absolut inte därför jag röstade på q, men säger du att hon betedde sig så så tror jag dig.

Jag har förstått att du mådde kass igår.

Jag tycker att det är konstigt att du hellre litar på mig än att du läser självoch bildar dig en uppfattning om q'sstollighet
 
Ibland kan det såklart vara så att någon som inte teoriar så mycket gör det för att inte röja sig, men jag tycker att det rätt ofta ändå är så att den sortens teori drar man till med när man inte har annat att komma med. Det jag reagerade på var ändå att du först tyckte att Art var lite skum - särskilt för att hon trots att hon var inne i leken runt DL ändå inte gjorde något åt sin röst när Lenis fick ännu en röst. Det har ju inget med IRL att göra (som du för övrigt har helt rätt i att det lätt kan komma ivägen och det är inget man ljuger om)

Jag fick en förklaring av Artline som jag uppfattade som IRL-strul, men nu i efterhand ser jag att hon även säger att hon inte hann få igång datorn:

Jag hann helt enkelt inte besöket gick samtidigt som jag började svara på inläggen med mobilen (samtidigt som hade privata grejer att fundera på).

Sedan kändes det inte som någon brådska så länge jag var den enda som röstade där. Men när hon fick sin andra röst så hann jag inte få igång datorn och ta ställning.

Men då vet jag att jag inte ska göra mig skum genom att teoria på det viset. :o
 
Om du läser om allt vad hon skrev igår så tycker i allafall jag att hon var skitstollig - även LenaH reagerade ju på det.
Fast jag vet inte jag? Jag upplever det inte alls som hemlig iallafall som det jämfördes med. Och skitstollig? Vad var det stolliga? Såhär i efterhand när jag läser det upplever jag det inte särskilt stolligt att försöka få igång leken och lägga en tidig röst samt tagga folk. Lite ivrigt, ja. Men inte så att jag tänker att det är skumt? Eller tänker du att det tyder på att hon är god?
 
Jag har förstått att du mådde kass igår.

Jag tycker att det är konstigt att du hellre litar på mig än att du läser självoch bildar dig en uppfattning om q'sstollighet
Okej, kan vi då sluta prata om hur skum jag är för att jag inte ändrade röst för att q var stollig?

Jag lovar att göra det om jag lever imorgon. Nu ska jag dock sova.
 
Emro är fortfarande skummast för mig , kan ju bero på hennes enbart 10 inlägg i tråden hittills . Men hon har gjort 2 hyfsat skumma röstningar men jag är tveksam om en ulv skulle vara så skum alltså 🤔

Artline kommer härnäst men visst hon har haft tidsbrist men har egentligen inte skrivit så mycket mer efter det... Men jag tycker alltid Artline är skum, förra leken var hon helt hopplöst skum även om hon där var god.. säger inte så mkt om hennes roll i denna leken dock.

Xfi ja jag vet inte.. hon har hängt upp sig på mig.. tror det är en nybörjargrej.. minns att jag hängde upp mig på @Idahoe nått enormt i min första lek där jag var tvilling med @LenaH och röstade på henne i varje Lynch... Det roligaste var att det var en lek med förhäxning och jag blev förhäxad till att rösta på idahoe 😂😂 visserligen tror jag faktiskt Idahoe var ulv 😁

Madaga.... 😁 litso får jag inget grepp om alls , får gå igenom hennes inlägg lite mer nogrannare.

Cirkus verkar vara vettig men det är hon alltid vare sig hon är ond eller god så hon är neutral än så länge.

Bollen har oxå vettiga funderingar .. tillsammans med cirkus är dom två nog längst ner på min lista än så länge.

q lämnar jag därhän än så länge, svårt att ha en åsikt når någon är under så stor press och inte är sig själv.
 
Fast jag vet inte jag? Jag upplever det inte alls som hemlig iallafall som det jämfördes med. Och skitstollig? Vad var det stolliga? Såhär i efterhand när jag läser det upplever jag det inte särskilt stolligt att försöka få igång leken och lägga en tidig röst samt tagga folk. Lite ivrigt, ja. Men inte så att jag tänker att det är skumt? Eller tänker du att det tyder på att hon är god?

Grejen är att q kan vara antingen bybo eller ulv, troligen hade hon inte stuckit ut så innan DL1 om hon hade en viktigare god roll. Jag skulle inte bli ett skit förvånad om hon är ulv som härjar som om hon var bybo. När det gäller just q så kan hon göra exakt vad som helst fullkomligt oförutsägbart
 
Okej, kan vi då sluta prata om hur skum jag är för att jag inte ändrade röst för att q var stollig?

Jag lovar att göra det om jag lever imorgon. Nu ska jag dock sova.

Jag har inte tyckt att du borde ändrat din röst så det tycker jag inte alls att vi ska prata om.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 258
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 039
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 807
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp