varför rikta strålkastaren speciellt mot Artline blir ju min motfråga?
Det finns väl ändå ingen drällrad till lyan med info i denna leken?? som heller kan riktas till goda?
citerar LL lekstart för jag blir nojjig!!
O_o



varför känns det som jag fattar nada???:banghead::banghead::banghead:

Varför inte?
Varför välja fio när Art varit ännu mer inaktiv?
 
Jag måste ju rösta på Lenah för att ha en chans att överleva även om hon inte direkt var den jag kanske skulle valt

fio röstar på LenaH
 
DL2

18.11 xfie röstar på fio
18.17 Emro röstar på LenaH
19.45 qitis röstar på Emro
20.38 Madalitso röstar på Cirkus
21.17 LenaH röstar på fio
bollen__ röstar på LenaH
cirkus röstar på Madalitso
fio röstar på LenaH
Artline röstar på Madalitso
 
Just nu funderar jag mest på Mada och hennes godförklaring av Lena pågrund av hon lade en andra röst igår. När Lena röstade så sent och nästan alla hade varsin röst så kändes det inte så konstigt. Madas försvar att Lena hade kunnat rösta tidigare känner jag mig tveksam till. Tror inte Lena hade röstat tidigt bara för att enbart för att få en första/udda röst.

Herregud! DL är nu. Hinner inte tänka mer.

Artline röstar på Madalitso
 
Jag har inte riktigt orkat sätta mig in i hela Emro funderingarna. Men det känns som hon fastnat lite i gammalt ulvlek tänk?

Jag begriper inte varför ulvarna skulle ha satsat på första/udda röst eller varför det vore speciellt med en andra röst i det läget.
 
Just nu topp 4 som jag tycker är märkliga

xfie för att hon ensidigt gått på fio
Madalitso för att hon verkligen inte är lik sitt goda jag och förstås för att hon gått på mig och skrivit tre identiska inlägg om mig som dessutom är substanslösa och för att hon godförklarat LenaH pga en andraröst igår - how come? + rösten på q igår jag tror q gjorde en "hemlig" och det borde hon också ha fattat men jag tror hon ville bli av med Q
Artline för samma sak som igår (då hon fick min röst) men också för att hon negligeras av xfie en annan jag tycker är skum
LenaH är skum för att hon lägger en andraröst på fio som inte alls sticker ut. Och för att hon ses som försiktigt god...

cirkus röstar på Madalitso pga detta
Jag godförklarade inte LenaH, jag sa bara att just idag var hon inte den jag tyckte var skummast. Det måste inte alltid vara ulv eller ängel, ibland kan man vara mer i en gråskala. Att jag inte skrivit så mycket olika är för att det inte varit så mycket att skriva om och jag har vara haft tid att vara inne sporadiskt.
Rösten igår kan jag visst köpa var kass, men jag mådde skit och var tvungen att lägga en röst så jag inte missade dl och då blev det på q. Sen vet jag inte alls vad du menar med att q gjorde en hemlig igår?
Just nu funderar jag mest på Mada och hennes godförklaring av Lena pågrund av hon lade en andra röst igår. När Lena röstade så sent och nästan alla hade varsin röst så kändes det inte så konstigt. Madas försvar att Lena hade kunnat rösta tidigare känner jag mig tveksam till. Tror inte Lena hade röstat tidigt bara för att enbart för att få en första/udda röst.

Herregud! DL är nu. Hinner inte tänka mer.

Artline röstar på Madalitso
Som sagt, sa inte att hon säkert var god (även om det nu visat sig att hon var det.)
 
Jag tycker nog att Lena har en poäng i att fio inte är lika "skum" i denna lek som hon brukar vara när hon är god. Men Fio kanske inte har kommit igång än.

Om fio är ulv. Frågan är då om Bollen också är ulv som försökte rädda fio? Men samtidigt så känns det inte som en ulv boll att göra så. Det vore inte likt henne att sticka ut så.
 
Jag godförklarade inte LenaH, jag sa bara att just idag var hon inte den jag tyckte var skummast. Det måste inte alltid vara ulv eller ängel, ibland kan man vara mer i en gråskala. Att jag inte skrivit så mycket olika är för att det inte varit så mycket att skriva om och jag har vara haft tid att vara inne sporadiskt.
Rösten igår kan jag visst köpa var kass, men jag mådde skit och var tvungen att lägga en röst så jag inte missade dl och då blev det på q. Sen vet jag inte alls vad du menar med att q gjorde en hemlig igår?

Som sagt, sa inte att hon säkert var god (även om det nu visat sig att hon var det.)
'

Möjligen att jag såhär i början av dagen håller LenaH lite lite åt det goda hållet, har svårt att tänka mig att en ond skulle vilja sticka ut med en ensam andraröst DL1.

Kanske inte en godförklaring som om du vore siare - men jag tycker nog att det är mer kraftfult än att just idag var hon inte skummast - dessutom kom detta ganska tidigt i förmiddags.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 468
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 249
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 239
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 037
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp