Men wtf Artline, förra leken röstade du på mig för att jag inte röstade ut en god och nu får jag röst för att jag inte var inne när knappen inte fanns.. Det här slår rekord i att jag blir jagad för nonsens, är det där ens en teori? :p

Garanterat en av mina sämsta motiveringar. Men jag behövde rösta och valde bara någon.
 
Dl1 kl 21.30

19.28 qitis röstar på LenaH
18.36 Madalitso röstar på qitis
19.02 xfie röstar på Madalitso
19.42 Artline röstar på Lenis
21.03 cirkus röstar på Artline
21.13 Bollen röstar. På xfie
21.17 fio röstar på bollen
21.22 Lenis röstar på Mirtai
21.23 Mirtai röstar på Fio
21.25 LenaH röstar på Lenis
 
Jag var ute på betet och kollade unghästarna. Ska genast sluta med det och ständigt vara online :p

Japp, du måste ta ditt ulvleksansvar ju!! :D

LenaH röstar på Lenis för att jag tycker det är rätt ludet att våga hålla någon åt något håll whatsoever dag 1 - särskilt inte q som senaste året gjort det lite till sin grej att spela olika varje lek.

Jag skrev extremt diskret. Artline har inte eller sett nåt ondigt i Q vilket är samma sak. Känns svagt att vara den som lägger avgörande röst med den teorin, men det får du betala för själv resten av leken :p
 
Japp, du måste ta ditt ulvleksansvar ju!! :D



Jag skrev extremt diskret. Artline har inte eller sett nåt ondigt i Q vilket är samma sak. Känns svagt att vara den som lägger avgörande röst med den teorin, men det får du betala för själv resten av leken :p
Sorry! Våga vägra uddarösta!
 
Tack Lena :p Jag är mest tacksam att jag för en gångs skull inte va ängel när jag blir lynchad DL1 :D Heja goda!
 
Tack Lena :p Jag är mest tacksam att jag för en gångs skull inte va ängel när jag blir lynchad DL1 :D Heja goda!
Jag blev lite orolig när du skrev att jag skulle få betala för det men hoppades att du hade försvarat dig mer om du hade en viktig roll. :) Heja goda lyan!
 
Jag har ingen koll på vad som hänt ikväll, kom bara in och såg resultatet (attans), ska försöka läsa ikapp och tänka lite imorgon.
 
"Bara" två som röstade på Lenis som blev lynchad. Någon av dem bör vara ulv. Antingen Artline som för först ut. Ulvarna har snackat ihop sig för att inte väcka misstanke och en första röst sticker inte ut så mycket. Lurigare med LenaH. Jag tror inte att hon vill uppmärksammas så mycket att hon som ulv lägger en avgörande röst, samtidigt som röstningen behövde avgöras.

Återkommer med fler tankar när jag sovit lite :).
 
"Bara" två som röstade på Lenis som blev lynchad. Någon av dem bör vara ulv. Antingen Artline som för först ut. Ulvarna har snackat ihop sig för att inte väcka misstanke och en första röst sticker inte ut så mycket. Lurigare med LenaH. Jag tror inte att hon vill uppmärksammas så mycket att hon som ulv lägger en avgörande röst, samtidigt som röstningen behövde avgöras.

Återkommer med fler tankar när jag sovit lite :).

Tror du att ulvarna bestämt sig för att rösta på just Lenis med den strategin? Rent krasst så har ju alla fått en förstaröst på sig utom Lenis som också fick en andraröst. Jag är övertygad om att en ulvig LenaH lätt hade kunnat lägga en andraröst - likväl som att en icke-ulvig LenaH hade kunnat göra det. Med detta sagt så tror jag inte man kan dra slutsatsen alls att det nödvändigtvis är ulvar som röstat på Lenis - men det kan givetvis vara det. Så i princip - alla som lagt en röst kan vara ulvar ;)
 
Tror du att ulvarna bestämt sig för att rösta på just Lenis med den strategin? Rent krasst så har ju alla fått en förstaröst på sig utom Lenis som också fick en andraröst. Jag är övertygad om att en ulvig LenaH lätt hade kunnat lägga en andraröst - likväl som att en icke-ulvig LenaH hade kunnat göra det. Med detta sagt så tror jag inte man kan dra slutsatsen alls att det nödvändigtvis är ulvar som röstat på Lenis - men det kan givetvis vara det. Så i princip - alla som lagt en röst kan vara ulvar ;)

Jo, tänker lite att ulvarna kanske snackar om att de inte ska dra uppmärksamhet till sig så de ska sprida ut sina röster, det är ju lätt att göra i början när drevet inte går åt något särskilt håll. Sen är ju frågan vilket ljus det ställer LenaH i som la den avgörande rösten. Förhoppningsvis bara en avgörande röst utan anledning, det vore ju dumt att som ulv dra så mycket uppmärksamhet till sig, särskilt som det visade sig vara en bybo som blev lynchad.
 
Här är det jag reagerade på i samband med lynchen...

Artline lade den första rösten på Lenis med en enkel BoP-motivering men skrev också att hen hoppades hinna in innan deadline för att lägga en bättre röst. Hen är sedan inne innan DL och skriver inlägg både före och efter LenaHs avgörande röst på Lenis men ändrar ändå inte sin röst. Det känns lite skumt...

qitis publicerar en första röstlista där det står att jag har fått en röst fast jag inte hade det, och glömde sedan att tagga bollen__ när hon listade de deltagare som inte har röstat än. Frågan är vad förvirringen tyder på. Att hon har delad uppmärksamhet i lek och lya? Är sedan väldigt på om att andra ska rösta. Det är svårt att tolka men det skulle kunna vara ett tecken på en qitis som inte har några ulvkompisar att prata med och därför är så mån om att dra igång alla andra..? Men jag har egentligen ingen aning, tycker det är väldigt svårtolkat.

cirkus röstar på Artline på grund av att hen själv lägger en BoP-röst efter att ha röstat på qitis med samma motivering. Berömmer mig för att jag spelar bra (:love:) men funderar inte över om det kan vara för att jag har hjälp i lyan... kan det vara för att hen VET att jag inte sitter i lyan? Svarar sedan på Emros tankar och säger att det kan vara ulv/ar bland de som röstat på Lenis men att det inte behöver vara det.

LenaH lägger den avgörande rösten på Lenis. Såklart värt att notera...

bollen__ röstade på mig med motiveringen att min teori var konstig. Jag tyckte inte att min teori var sådär jättekonstig (om än tunn) så därför funderar jag lite kring det, men med tanke på att det var en hastig röst i en bussficka behöver det inte betyda någonting heller.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 774
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 609
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 458
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp