Får troligen besök och måste rösta nu. :down: finns inte så mycket att gå på än.

Artline röstar på Lenis.
för hon missade helt traumat med den borttagna färgknappen. Säger inte så mycket om henne roll men jag måste rösta på någon.

Men jag hoppas hinna in innan DL och lägga en vettigare röst.
 
Dl1 kl 21.30

19.28 qitis röstar på LenaH
18.36 Madalitso röstar på qitis
19.02 xfie röstar på Madalitso
19.42 Artline röstar på Lenis.


LenaH 1
qitis 1
xfie 1
Lenis 1
 
knuffar på alla andra som inte röstat än - de borde förhoppningsvis fått iaf en notis om inlägg i leken? :)
 
Men DL är ju inte förrän kl 21:30.
Jag tänker rösta men just nu så är jag rätt blank på vem som jag ska rösta på.
det är korrekt det är en timme ( drygt) kvar Ville som sagt få folk på tårna innan klockan är slagen
(kan ha och göra med att jag själv ofta hamnar efter klockan är slagen :crazy:
 
det är korrekt det är en timme ( drygt) kvar Ville som sagt få folk på tårna innan klockan är slagen
(kan ha och göra med att jag själv ofta hamnar efter klockan är slagen :crazy:
Att du hamnar efter klockan är slagen kan ju bero på att du inte verkar kunna klockan så bra :angel:. När du skrev det där var det 50 min kvar, ingen dryg timme :p.
 
Jag kom precis hem.. Ska läsa igenom nu. Har ett jädra svajigt Internet så hoppas det funkar.
 
Jag tycker att qitis är ovanligt hetsig så här inför första DL - börjar redan en timme innan att tagga folk. Dessutom har hon lagt en BoP röst på LenaH, som Mirtai reagerar på, medan LenaH är chill och tänker inte hämdrösta. xfie har kommit med en massa tankar och jag måste ju säga att jag är rätt impad av en nybrjare som har så välformulerade funderingar - så kul med en som läst många lekar och det verkligen syns! Hon har röstat på Madalitso som i sin tur har röstat på qitis. Artline har också gjort en BoP röst men på Lenis trots att hon också reagerar på q och ifrågasätter varför hon inte röstar med en riktig teori

Just nu har jag lite svårt att sätta fingret på nånting, precis som vanligt i DL1. Men det jag kanske ändå reagerar på är Mirtais och Arts reaktion på qitis röst som jag funderar över

cirkus röstar på Artline då jag tycker att hon hoppar på q lite smått och tycker att hon borde sparkat igång leken med en riktig teori och inte en BoP, men lägger en ren BoP själv.
 
Hon ger tummen upp till när åskådarlyans spionrad kommer fram men jag vet inte vad jag ska göra med det.
Det var en vinkning till förra leken då vi hade ett dygns fördröjning, @Mirtai och någon mer utvecklade lite mer senare. :)
Hm tänkte mig att få fart på leken idag jag :idea:

Får se om en förstaröst kan tänkas göra det ;)

qitis röstar på LenaH för att hon vill peka allt fokus på @Gunnar som i all sin allsmäktige fader på Bukefalos fick för sig att ta bort både kursiverad stil OCH Färger- istället för att delge tankar om leken :p
Liksom du skall icke häda:down: och inga andra gudar ha än bukeguden det torde tyda på ondhet (kanske :D)
Alltså - det är jätteofta jag skulle vilja rösta på Gunnar... ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 576
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp