1. Mammas röstfifflare
2. Niyama ulv
3. Blacksmithfarm ulv i fårkläder
4. Hedinn ängel
5. Q (it is) bybo
6. Artline/cirkus2 bybo
7. Godisklubba bybo
8. Ferrari spionlärling
9. LenaH siarlärling
10. cirkus bybo
11. Sasse ulv
 
Fårulven röstar på artline/cirkus2
Röstfifflare röstar på hedinn
ängeln skyddar hedinn
siaren siar bsf
-
fårulven röstar på LenaH
Röstfifflaren röstar på cirkus
Ängeln skyddar hedinn
-
fårulven röstar på hedinn
ängeln skyddar cirkus
-
röstfifflaren röstar på qitis
 
Note to self: När du skyddar cirkus dör du. :D

Snyggt spelat, onda!
Skyddade du cirkus förra leken också när du dog? 😄 Vi diskuterade om du var ängel och jag påpekade att du blivit käkad när du var ängel i förra leken så risken fanns att du skyddade dig själv mer nu :p
 
Skyddade du cirkus förra leken också när du dog? 😄 Vi diskuterade om du var ängel och jag påpekade att du blivit käkad när du var ängel i förra leken så risken fanns att du skyddade dig själv mer nu :p
Ja! :D Det gjorde jag också, fram till den natten... :angel: Jag gissade att det skulle stå mellan mig och cirkus efter BSF-lynchen, och hade nog skyddat mig själv om jag haft mer tid. Men med tanke på att jag knappt deltog alls igår och visste att jag skulle ha dåligt med tid idag tänkte jag att cirkus skulle göra mer nytta levande än vad jag skulle.
 
Ja! :D Det gjorde jag också, fram till den natten... :angel: Jag gissade att det skulle stå mellan mig och cirkus efter BSF-lynchen, och hade nog skyddat mig själv om jag haft mer tid. Men med tanke på att jag knappt deltog alls igår och visste att jag skulle ha dåligt med tid idag tänkte jag att cirkus skulle göra mer nytta levande än vad jag skulle.
Tur för oss att du valde fel :p
 
du skulle siat MIG!!!:p
Alltså - jag är ledsen att jag fick dig misstänkt, jag var ju inne på att du var god iaf och det var därför jag svängde så. :o

Det var det jag menade när jag hade velat få en del frågetecken uträtade av bsf, jag hade velat få till en bättre teori.
Sen fick jag tidsbrist och kunde inte försvara mig men tänkte att om jag dör så får ni facit på bsf iaf och Niyama misstänkte jag också men fick inget gehör för. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 825
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 645
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp