Röstlista DL1

16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på cirkus
19.02 Artline röstar på hedinn
19.41 qitis röstar på mammas
20.09 cirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas
21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på cirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21.30 qitis ändrar röst till LenaH
21.30 LenaH ändrar röst till cirkus

godisklubba 1
cirkus 3
hedinn 2
mammas 1
Sasse 1
qitis 1
LenaH 2
 
Mitt inlägg var det tredje som innehöll annat än OT, inlägg #47 i leken. cirkus inlägg var tre (!) timmar senare som inlägg #93. Typ alla inlägg däremellan var teoriinlägg. Rösta gärna på mig, men hitta inte på att det var strax innan när det inte var det.
Okej, jag tycker inte tre timmar behöver vara lång tid i och med att man inte nödvändigtvis är inne under den tiden. Personligen kollar jag sällan vilka tider inläggen är skrivna när jag läser ikapp.
 
Röstlista DL1

16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på cirkus
19.02 Artline röstar på hedinn

19.41 qitis röstar på mammas
20.09 cirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas

21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på cirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21:30 qitis ändrar röst till LenaH
21:30 LenaH ändrar röst till cirkus

godisklubba 1
cirkus 3
hedinn 2
mammas 1
Sasse 1
qitis 2
LenaH 2
q har bara en. :)
 
Jag fegar.
Niyama röstar på LenaH
För att jag inte vet vem som känns ondast av dom det verkar stå emellan, och för att LenaH anklagar Q för enkel röst när hon själv lägger en minst lika enkel när det hänt mycket mer.
Och det "mycket mer" som hänt är att jag röstade på @qitis ? Eller vad?
 
Okej, jag tycker inte tre timmar behöver vara lång tid i och med att man inte nödvändigtvis är inne under den tiden. Personligen kollar jag sällan vilka tider inläggen är skrivna när jag läser ikapp.

Tid, ok, men att mitt inlägg var det tredje inlägget med teorier under dagen (i leken?) och cirkus inlägg kom när det kommit typ 40 inlägg till, det har inte med att en kollar tidpunkter att göra.
 
Jag behöver sova måste upp tidigt imorgon igen :crazy:
får se om jag är kvar i leken imorgon efter nattdl- har försökt att bidra med det jag kan så här långt
 
Tid, ok, men att mitt inlägg var det tredje inlägget med teorier under dagen (i leken?) och cirkus inlägg kom när det kommit typ 40 inlägg till, det har inte med att en kollar tidpunkter att göra.
Okej, jag uppfattade inte att du ansåg att tiden var en faktor/att det hänt mer. Jag reagerade helt enkelt på det jag skrev, att du verkade misstänka cirkus för en teori du själv hade luftat tidigare.
 
Varför ändrade du till cirkus och inte till tex Hedinn? Om du ville rädda dig själv?
Jag var beredd att ändra ganska tidigt för jag misstänkte att du skulle hugga och @Niyama gillar att rösta på mig DL1 när hon tror att ingen annan ska det :p och då hade inte @Mammas röstat än och cirkus var jag ju redan lite misstänksam mot iom rösten på @Sasse som jag tyckte var lite skum och redan teoriat om.
 
Jag var beredd att ändra ganska tidigt för jag misstänkte att du skulle hugga och @Niyama gillar att rösta på mig DL1 när hon tror att ingen annan ska det :p och då hade inte @Mammas röstat än och cirkus var jag ju redan lite misstänksam mot iom rösten på @Sasse som jag tyckte var lite skum och redan teoriat om.
Gör jag? 😄 Jag trodde jag brukade rösta på @Hedinn , men nu hade hon redan en röst och jag såg inget direkt skumt i henne. När hon fick en till av @Mammas började jag undra om jag borde ha röstat på Mammas ändå, men jag hann inte fatta nåt beslut innan det var för sent.
 
Jag var beredd att ändra ganska tidigt för jag misstänkte att du skulle hugga och @Niyama gillar att rösta på mig DL1 när hon tror att ingen annan ska det :p och då hade inte @Mammas röstat än och cirkus var jag ju redan lite misstänksam mot iom rösten på @Sasse som jag tyckte var lite skum och redan teoriat om.
du har fortfarande inte svarat på varför du tyckte hedinn verkade som en du inte skulle rösta på?
jag kan absolut hugga på att någon röstar på mig när det inte finns relevans i rösten ( oavsett roll för att vara tydlig) accepterar att jag får röster på mig när jag virrar till det som jag kan göra
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 008
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 994
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 922
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 632
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp