du har fortfarande inte svarat pÄ varför du tyckte hedinn verkade som en du inte skulle rösta pÄ?
jag kan absolut hugga pÄ att nÄgon röstar pÄ mig nÀr det inte finns relevans i rösten ( oavsett roll för att vara tydlig) accepterar att jag fÄr röster pÄ mig nÀr jag virrar till det som jag kan göra
Fast det har hon ju? NÀr hon var beredd att Àndra hade cirkus tvÄ röster och jag bara en.
 
du har fortfarande inte svarat pÄ varför du tyckte hedinn verkade som en du inte skulle rösta pÄ?
jag kan absolut hugga pÄ att nÄgon röstar pÄ mig nÀr det inte finns relevans i rösten ( oavsett roll för att vara tydlig) accepterar att jag fÄr röster pÄ mig nÀr jag virrar till det som jag kan göra
Men jag skrev ju att Mammas inte hade röstat?
Dvs, Hedinn hade bara en röst?
 
Jag kunde naturligtvis ha röstat pÄ just Mammas men min ursprungliga röst pÄ dig byggde ju pÄ att jag tyckte din röst var skum.
 
@godisklubba har vÀl mentorer med i leken om jag förstod det rÀtt i anmÀlningstrÄden? ( snurrfian och madalitso och ev hemlig ocksÄ? :idea:) sÄ inte konstigt om hon Àr mindre nervös ur den aspekten sedd.
Sedan sÀger det precis nada om vilken roll hon har - men det var en .... kreativ.( eller inte.)... röst pÄ cirkus mÄste jag sÀga.
Jag Àr inte mentor, jag Àr med dÀr för att lÀra mig mer sjÀlv :p. Missar ju alltid ev hintar, lyckas sÀllan pricka in rÀtt roll pÄ rÀtt spelare fast ni andra sÀger det Àr sÄ tydligt.
 
Sasse skrev att hon inte skulle kunna vara aktiv idag pga tidsbrist, och fler hade varit mindre aktiva nÀr inlÀgget skrevs. Det gör mig konfunderad kring Art.



Har aldrig hört talas om rollen innan. NÀver bÀver. Jag har inte spelat pÄ ett par Är, rollen mÄste ha kommit medan jag varit borta.
Svarar medan jag lÀser igenom leken. Jag menade bara att det var tidigt i leken och jag inte ville ta stÀllning mot Sasse Àn vars röst jag skrivit flera inlÀgg om.


En enkel förklaring över varför jag inte röstade pÄ henne. Att jag behöver se mer ifrÄn alla var rimligt dÄ leken precis börjat.
 
Jag Àr inte mentor, jag Àr med dÀr för att lÀra mig mer sjÀlv :p. Missar ju alltid ev hintar, lyckas sÀllan pricka in rÀtt roll pÄ rÀtt spelare fast ni andra sÀger det Àr sÄ tydligt.
AlltsÄ jag Àr kass pÄ att se hintar trots att jag Àr en av veteranerna - knappt att jag upptÀcker hintar Àven om jag Àr LL Ä sitter pÄ facit för leken :crazy:. Brukar sÀga lite skÀmtsamt att om jag ser hinten sÄ Àr den över grÀnsen :angel:
 
Svarar medan jag lÀser igenom leken. Jag menade bara att det var tidigt i leken och jag inte ville ta stÀllning mot Sasse Àn vars röst jag skrivit flera inlÀgg om.


En enkel förklaring över varför jag inte röstade pÄ henne. Att jag behöver se mer ifrÄn alla var rimligt dÄ leken precis börjat.

Nej alltsÄ, du behöver inte rÀttfÀrdiga att du inte röstade pÄ Sasse, mer att det kÀndes mÀrkligt att just Sasse pekades ut som den som du ville se mer av, nÀr mÄnga varit inaktiva men inte aviserat innan att de skulle vara inaktiva. Det gör mig misstÀnksam mot dig, eftersom det kÀnns mÀrkligt.
 
Röstlista DL1

16.47 Sasse röstar pÄ godisklubba
17.38 godisklubba röstar pÄ cirkus
19.02 Artline röstar pÄ hedinn

19.41 qitis röstar pÄ mammas
20.09 cirkus röstar pÄ Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar pÄ qitis
20:41 Hedinn röstar pÄ Mammas

21.00 LenaH röstar pÄ qitis
21.08 Ferrari röstar pÄ cirkus
21:26 Niyama röstar pÄ LenaH
21:27 Mammas röstar pÄ Hedinn
21.30 qitis Àndrar röst till LenaH
21.30 LenaH Àndrar röst till cirkus

godisklubba 1
cirkus 3
hedinn 2
mammas 1
Sasse 1
qitis 1
LenaH 2


RÀtt spridd. @Hedinn gör mig fortfarande misstÀnksam pga förvridandet av sanningen. Jag köper inte att det kan ses som strax efter, varken tidsmÀssigt eller lekmÀssigt. För jag köper att en inte kollar pÄ klockan, men nÀr sÄ mycket hÀnt i leken blir det genomskinligt

Men jag fick ocksÄ upp ögonen för Art igen, nu nÀr jag blev pÄmind om det gick jag tillbaka och kollade pÄ arts röstmotovering som Àr en förklÀdd bop. Jag tycker vidare att det Àr mÀrkligt att just Sasse pekas ut som den Art vill se mer av, pga ovanstÄende reasons. Jag kommer definitivt att kolla nÀrmare pÄ Art framöver.
 

Liknande trÄdar

Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 879
Senast: Niyama
·
Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 798
Senast: bollen__
·
Tjatter VÀlkomna till sÀsongens BÀst i test. Bukefalos har köpt rÀttigheterna och nu Àr det dags för första avsnittet. Testpanelen Àr...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 596
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp