Alltså - jag är ledsen att jag fick dig misstänkt, jag var ju inne på att du var god iaf och det var därför jag svängde så. :o

Det var det jag menade när jag hade velat få en del frågetecken uträtade av bsf, jag hade velat få till en bättre teori.
Sen fick jag tidsbrist och kunde inte försvara mig men tänkte att om jag dör så får ni facit på bsf iaf och Niyama misstänkte jag också men fick inget gehör för. :D

JO DU FICK GEHÖR FRÅN MIG !
men ge fan i att vackla om mig när vi är på samma sida:rage:
 
Jag borde jagat dig :D
Ja, men du verkar jaga mig mer när jag är god. Trodde du skulle bli jättemisstänksam mot att jag knappt kommenterade det du skrev. Och nu på slutet hade jag alla lite lagom misstänkta för att kunna rösta på vem som helst, var beredd att alibirösta på Sasse och hoppas på vinst imorgon. Men typ ingen brydde sig om mig 😅
 
Ja, men du verkar jaga mig mer när jag är god. Trodde du skulle bli jättemisstänksam mot att jag knappt kommenterade det du skrev. Och nu på slutet hade jag alla lite lagom misstänkta för att kunna rösta på vem som helst, var beredd att alibirösta på Sasse och hoppas på vinst imorgon. Men typ ingen brydde sig om mig 😅

Jag tyckte det var rätt konstigt att du försvarade q så inihelsike - kunde bara inte placera det som dig i lyan och hon som god. Jag tyckte bara hon var skum .... :banghead:
 
Jag tyckte det var rätt konstigt att du försvarade q så inihelsike - kunde bara inte placera det som dig i lyan och hon som god. Jag tyckte bara hon var skum .... :banghead:
Jag tyckte faktiskt på riktigt att det där hintandet om goda specialroller var typiskt Q som god. Först trodde jag på att hon var röstfifflare men sen fattade vi att hon var bybo som försökte lura oss.
 
Tack för leken @alla , 🙂 det var roligt att leka igen, men jag inser hur mycket mer tid jag på på lekarna förr. Tid som inte fanns nu... hoppas ändå kunna vara med på någon lek lite nu och då, för roligt är det.😁😁😁
Och bra jobbat till mina kollegor, ibland kan man vända det som ser hopplöst ut 😁
 
Hade jag haft lite mer tid igår hade jag nog fattat att mammas var fifflaren och då hade jag ändrat röst till Sasse
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 682
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 258
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 212
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 003
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp