Ni lynchade bybon fio

Nattdl 20.00
Jag var helt bombsäker på att fio var sista ulven och gick totalt på detta. Hann till och med tänka "men va fasen, har @Magnum lurat mig? :rofl:"
Nej :p
allt är fios fel!
Sen läser jag detta och läser "ja :p allt är fios fel" och blev ännu mer förvirrad och bara "men wtf?!"

Och sen kommer jag till rollistan och bara "MEN DET STÅR JU ATT FIO VAR ULV! :confused:"... först strax efter det föll poletten ner :D

Grymt spelat allihopa! Och superbra jobbat alla nya!
 
Jag var rätt säker på dig innan men är glad att jag och ulvarna valde samma både den natten och när de skulle käka iiantazie för då hade jag iaf två säkra. 🙂
Det var imponerade.

Jag trodde det var iiantazie som blev käk första misslyckade käket. Jag antog att ulvarna visste att hon var röstfifflaren samtidigt som de gärna fick tro att jag var det.
 
Om fio hade varit god så hade jag hoppats att jag blev skyddad och ängeln käk.


Hade jag blivit käk så hade jag nog bett hedinn rösta på Lena som jag antog var ängeln eftersom jag tyckte att flygandebytet hade förtjänat att vinna som ensam ulv.
 
Det var imponerade.

Jag trodde det var iiantazie som blev käk första misslyckade käket. Jag antog att ulvarna visste att hon var röstfifflaren samtidigt som de gärna fick tro att jag var det.

Ja väldigt imponerande att skydda rätt person på det sättet. Jag trodde att de försökte käka Lena själv iaf en av gångerna, särskilt när ni pratade så mycket om att Lena brukar åka tidigt.
 
Om fio hade varit god så hade jag hoppats att jag blev skyddad och ängeln käk.

Hade jag blivit käk så hade jag nog bett hedinn rösta på Lena som jag antog var ängeln eftersom jag tyckte att flygandebytet hade förtjänat att vinna som ensam ulv.

Haha, jag var mycket nöjd över att få rollen bybo eftersom jag då kunde gå bananas med teorierna utan att riskera att avslöja för mycket. Samtidigt som det är psykande att inte ha någon som helst säker information.
 
Haha, jag var mycket nöjd över att få rollen bybo eftersom jag då kunde gå bananas med teorierna utan att riskera att avslöja för mycket. Samtidigt som det är psykande att inte ha någon som helst säker information.
Att ha info är förvirrande också. Jag visste att röstfifflaren hade röstat på misti i dl 2 eftersom spöket röstade på Aliisa.
 
Var det här en ganska normal lek skulle ni säga? Brukar det gå fortare eller långsammare? :) Är det lika vanligt att onda eller goda vinner?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
855
· Visningar
9 704
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 839
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp