Om någon är trollad att rösta på fio så borde Lena vara ulv.

Om någon är trollad att rösta på Lena så borde Fio vara ulv.

Om någon är trollad att rösta på mig så borde... eh... vem som helst vara ulv.
 
Varför skulle jag lägga en säkerhetsröst när jag var inne ? Sen att paddan hakade upp sig var inget jag hade räknat med.

Din mening med Om LenaH är ulv..... Ja jisses, har du en aning Om hur många ggr Lena lurat brallorna av sina medspelare. Är ju typ oxå därför hon brukar bli käk direkt när hon är god

För att vägleda oss osäkra stackare kanske?

Med den roll jag tänker att LenaH har så finns en anledning att hon inte käkats (och att ulvarna försökt två gånger förgäves), om man säger så. Men visst, hennes teorier har också känts lite platta stundtals, som när hon röstade på Mirtai (kan dock ha varit för att hon var trollad). @Artline känns godare pga hennes teorier känns mer genuina även om hon ibland har haft fel.
 
För att vägleda oss osäkra stackare kanske?

Med den roll jag tänker att LenaH har så finns en anledning att hon inte käkats (och att ulvarna försökt två gånger förgäves), om man säger så. Men visst, hennes teorier har också känts lite platta stundtals, som när hon röstade på Mirtai (kan dock ha varit för att hon var trollad). @Artline känns godare pga hennes teorier känns mer genuina även om hon ibland har haft fel.
Låter som vi tänker likadant.
 
Om någon är trollad att rösta på fio så borde Lena vara ulv.

Om någon är trollad att rösta på Lena så borde Fio vara ulv.

Om någon är trollad att rösta på mig så borde... eh... vem som helst vara ulv.

Kan du tänka så långt att ulvarna med Lena i spetsen är trollad att rösta på mig? För att få goda lyan att skicka den raden.

Tänkte på det som skedde igår när Mirtai lynchades. Lena satt lugnt i båten och väntade på att alla la sina röster på Mirtai För att sedan rösta på mig för att kunna lägga upp mig för röstning idag! Trots att hon bestämde sig redan på morgonen igår. På det sättet lät hon Mirtai bli lynchad istället för att driva mot mig om hon nu är så övertygad om att jag är den sista ulven.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer 😣
 
Kan du tänka så långt att ulvarna med Lena i spetsen är trollad att rösta på mig? För att få goda lyan att skicka den raden.

Tänkte på det som skedde igår när Mirtai lynchades. Lena satt lugnt i båten och väntade på att alla la sina röster på Mirtai För att sedan rösta på mig för att kunna lägga upp mig för röstning idag! Trots att hon bestämde sig redan på morgonen igår. På det sättet lät hon Mirtai bli lynchad istället för att driva mot mig om hon nu är så övertygad om att jag är den sista ulven.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer 😣
När skulle någon ha blivit trollad att rösta på dig?
 
Jag skrev väl att om någon är trollad att rösta på dig så borde du vara god.

Och jag skrev

Kan du tänka så långt att ulvarna med Lena i spetsen är trollad att rösta på mig? För att få goda lyan att skicka den raden.

Tänkte på det som skedde igår när Mirtai lynchades. Lena satt lugnt i båten och väntade på att alla la sina röster på Mirtai För att sedan rösta på mig för att kunna lägga upp mig för röstning idag! Trots att hon bestämde sig redan på morgonen igår. På det sättet lät hon Mirtai bli lynchad istället för att driva mot mig om hon nu är så övertygad om att jag är den sista ulven.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer 😣


🤷‍♂️
 
QUOTE="Artline, post: 19247724, member: 131766"]
Jag tror det är osannolikt att Lena trollat sig själv i denna lynch.
[/QUOTE]

Inget är osannolikt när det gäller Lena
 
Såhär tänker jag: LenaH var extremt tydlig med att hon skulle rösta på fio igår, hon skrev det redan kvällen innan med brasklappen "om jag inte käkas i natt" vilket kan ha varit ett sätt för Lena att säga "i natt är jag inte skyddad och därför ger jag er mina lärjungar denna information redan nu" (väldigt risky såklart eftersom hon då avslöjade för ulvarna att hon var up for grabs - eller så försökte hon bara lura ulvarna att försöka käka henne fastän hon visst var skyddad). När Lena sen överlevde natten höll hon fast vid fio trots att hon sade sig inte vara helt säker på Mirtai - dvs LenaH försökte verkligen vägleda. All in all känns detta mycket mer gott än ont för mig. Det var sen sjuuukt nära att fio åkte igår men Artline ändrade sin röst för sent.

fio är duktig på att försvara sig men hennes enda argument är typ att LenaH skulle vara en helt urskiljningslös ulv som spelar spelet på en helt annan nivå än en normal dödlig.
 
Såhär tänker jag: LenaH var extremt tydlig med att hon skulle rösta på fio igår, hon skrev det redan kvällen innan med brasklappen "om jag inte käkas i natt" vilket kan ha varit ett sätt för Lena att säga "i natt är jag inte skyddad och därför ger jag er mina lärjungar denna information redan nu" (väldigt risky såklart eftersom hon då avslöjade för ulvarna att hon var up for grabs - eller så försökte hon bara lura ulvarna att försöka käka henne fastän hon visst var skyddad)

Ja alltså, är man ulv är det enkelt att göra dessa statements eftersom man vet att man kommer överleva.
 
Använder detta igen


Tänkte på det som skedde igår när Mirtai lynchades. Lena satt lugnt i båten och väntade på att alla la sina röster på Mirtai För att sedan rösta på mig för att kunna lägga upp mig för röstning idag! Trots att hon bestämde sig redan på morgonen igår. På det sättet lät hon Mirtai bli lynchad istället för att driva mot mig om hon nu är så övertygad om att jag är den sista ulven


Äsch lika bra jag röstar direkt men ni kan ju tänka på detta ovan när jag har dött!

Fio röstar på LenaH

Pga ovanstående så anser jag att Hon är den sista ulven
 
Fio har protesterat mot det mesta men inte det faktum att Lena kan vara ängeln. Dvs. Fio borde inte ha den rollen själv.

Så om fio hade en god roll så borde hon ana att jag eller flygandebytet har den andra och den andra av oss är ulv.
 
Om någon är trollad att rösta på fio så borde Lena vara ulv.

Om någon är trollad att rösta på Lena så borde Fio vara ulv.

Om någon är trollad att rösta på mig så borde... eh... vem som helst vara ulv.
Ja, någon bör ju vara trollad att rösta på mig om inte både du och @flyingchange varit trollade tidigare förstås?

Attan att jag trodde att du var fifflaren men bara spöket röstar rätt så ska det gå ändå.
 
LenaH röstar på fio för hon MÅSTE vara den sista ulven, Artline är utesluten för mig och flyingchanges röständring till Magnum utesluter henne också.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 792
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 352
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 873
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp