Fio har protesterat mot det mesta men inte det faktum att Lena kan vara ängeln. Dvs. Fio borde inte ha den rollen själv.

Alltså

Ja alltså, är man ulv är det enkelt att göra dessa statements eftersom man vet att man kommer överleva.

Jag har inte sett att Lena påstått att hon är ängel men vem vill visa ulvarna vem ängeln är?

Om nu Lena är ängeln varför skyddade hon inte sian Ferrari då? Lena var ju den som drog fram att Ferrari siat en god!
 
Alltså



Jag har inte sett att Lena påstått att hon är ängel men vem vill visa ulvarna vem ängeln är?

Om nu Lena är ängeln varför skyddade hon inte sian Ferrari då? Lena var ju den som drog fram att Ferrari siat en god!
Ferrari slutsatsen kom efter Ferraris död.
 
flyingchange röstar på fio för jag tror att Artline och LenaH är goda och att fio är den sista ulven

Duger det som motivering? Hänvisar annars till mitt inlägg #513
 
Här är dessa inlägg

Jag tror tvärtemot några andra att Ferrari inte hade siat Mistimed, även om hon hade uppkopplingsproblem så borde hon varit tidigare med sin röst och väglett lite mer om så var fallet. Jag tror hon siade en god.
Nu spelar det ju iofs ingen roll eftersom en ulv rök igår ändå men värt att ha i åtanke.
Jag tror hon siade en god. Läs hennes inlägg.
Det kan ju vara så att Ferrari siade den hon röstade på i dl1.

@qitis framförde i förra eller förrförra leken att hon tyckte det var en oskriven regel. 🙂
 
Är du säker på att du skrivit rätt roll?

Ja alltså det undrar jag också?

Dessutom undrar jag nu över vinstvillkoren. Vi är tre kvar, en kan dö i natt. Vad händer då, när det finns en levande god och en levande ond som röstar på varandra i en lynch? Får spöket också rösta och fälla avgörandet då?
 
Grattis goda!

1. Mistimed - ulv
2. Magnum - ulv
3. Artline - spökväckare
4. Mirtai - bybo
5. Hedinn – bybo
6. Aliisa - bybo
7. Lena - ängel
8. Fio – ulv
9. glömmerallt – siarlärling 2
10. flyingchange - bybo
11. Ileo - ulv
12. Ferrari – siarlärling 1
13. iiantazie - röstfifflare

(Åskådarna fick alltså alla rader men skickade vidare en.)
Dag/natt 1
Spökväckaren väcker Hedinn
Ulvarna trollar Iiantazie att rösta på Mistimed – åskådarnas rad till LenaH
Siarlärling 1 siar Mistimed
Ängeln skyddar LenaH

Dag/natt 2
Röstfifflaren röstar på Mistimed
Spöket röstar på Aliisa
Ängeln skyddar LenaH – åskådarnas rad till iiantazie
Ulvarna trollar fio att rösta på LenaH

Dag/natt 3
Röstfifflaren röstar på magnum
Ängeln skyddar Artline
Ulvarna käkar Artline
Ulvarna trollar LenaH att rösta på mirtai – åskådarnas rad till Artline

Dag/natt 4
Spöket röstar på Ileo
Röstfifflaren röstar på Mitai
Ängeln skyddar iiantazie – åskådarnas rad till Mirtai
Ulvarna käkar iiantazie
Ulvarna trollar Mirtai till att rösta på LenaH

Dag/natt 5
Röstfifflaren röstar på Mirtai
Spöket röstar på Mirtai
Ängeln skyddar Artline – åskådarnas rad till flyingchange

Dag 6
Spöket röstar på fio
 
Haha, åh vilken underbar avslutning! Jag gick på det och höll seriöst på att avlida.

Tack för en jättejätterolig lek, det var så mycket svårare men också roligare än vad jag anat när jag läst lekar som åskådare. Jag är extremt nöjd med att ha överlevt till slutet och dessutom varit på den vinnande sidan :D Sen kan man väl inte säga att jag följde @Hedinn s råd i anmälningstråden om att "fokusera på några få utvalda varje dag" utan det spårade rätt snabbt iväg i diverse teorier om allt och alla, hehe.

Men fasen vad nöjd du måste ha varit @fio när vi röstade ut Mirtai även om det var på håret. Imponerande :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 580
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 372
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 037
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp