Också på mobilen
Så inga klockslag men tror rösterna är korrekta.
Röstlista DL1

15:33 Pegasus63 röstar på hemlig
17.11 Blacksmithfarm röstar på Artline
17:40 xfie röstar på Pegasus63
20.03 qitis röstar på glömmerallt
20.34 hemlig röstar på cirkus
20.43 Mirtai röstar på BSF
Fio röstar på LenaH
Cirkus röstar på hemlig
Lenah röstat på qitis
Artline röstar på fio
Glömmerallt röstar på niyama

Niyama missar ?
Hemlig 2
Andra 1 röst.
 
Röstlista DL1

15:33 Pegasus63 röstar på hemlig
17.11 Blacksmithfarm röstar på Artline
17:40 xfie röstar på Pegasus63
20.03 qitis röstar på glömmerallt
20.34 hemlig röstar på cirkus
20.43 Mirtai röstar på BSF
20.49 Fio röstar på LenaH
21.15 Cirkus röstar på hemlig
21.20 Artline röstar på fio
21.21 LenaH röstar på qitis
21.23 Glömmerallt röstar på niyama

Niyama missar ?
Hemlig 2
Andra 1 röst.
 
Uppdatering dag 1:

hemlig var häxan

NattDL imorgon kl 08.00

@Niyama påminns om missad röstning, lägg en motiverad efterhandsröst tack! :)
 
Förlåt, tänkte att jag skulle sätta mig i bilen senast 21 och då hinna rösta innan jag åkte hem men när jag hoppade in i bilen var det två minuter till dl så hade aldrig hunnit.

Hade jag hunnit in precis innan hade jag velat lägga en udda röst för att inte spika igen för viktig god roll när jag dessutom knappt hunnit läsa. Om jag ska skriva exakt vem så får jag kolla på det imorgon när jag sitter vid datorn, orkar inte nu.
 
Ok, då har jag läst ikapp gårdagkvällens händelser. Kanske finns det lite mer att gå på nu. Det som borde ha hänt i natt är attt siaren siat, eller är det någonting mer? Goda lyan har dag-DL vilket innebär att det inte kommer mer info förrän till ikväll, förstår jag det rätt då?

Ur röstningen vet jag inte vad kan man utläsa riktigt. De två som röstade på bevisat goda hemlig var Pegasus63 och cirkus så jag börjar där.

Pegasus har skrivit ett fåtal inlägg och jag tycker mig inte se något skumt i det han skriver än så länge. Lade förstarösten på en god hemlig med insektsmotiveringen.

cirkus tycker inte det är en bra idé att peka ut ensamvargen eftersom det ändå är en reell risk att ulvarna käkar den eller att den käkar en vanlig ulv. Jag kan köpa det resonemanget, att lämna dem åt att käka varandra (vilket ju hände dessutom!) och att goda sidan inte borde hjälpa dem att hitta varandra. cirkus lade andrarösten på hemlig efter att ha valt mellan q och hemlig. Värt att notera.

Sedan har vi ju Niyama som var ensamvarg. Det har varit lite diskussioner om ensamvargen men jag vet inte vad det säger oss idag. Kanske går det att läsa någonting ur ordväxlingen ändå?

GA förde en diskussion om vad qitis menade med ensamvargens hint i röstmotiveringen och menade på att hon inte hade hintat så. Nu var ju ingen av dem ensamvargen i alla fall så om denna ordväxling säger någonting är väl lite oklart. Jag noterar den i alla fall.

qitis och cirkus förde en diskission om huruvida det gynnar lyan eller inte att peka ut en ensamvarg. hemlig påpekar att det är svårt att hinta när ensamvargen inte känner till ulvarna. Nu var ju Niyama ensamvargen så uppenbarligen fanns där inga hintar i omlopp, så jag vet inte vad jag kan utläsa ur den här diskussionen.

Det var mina tankar hittills. Jag hoppas få mer att gå på under dagen.
 
Goda lyan har dag-DL vilket innebär att det inte kommer mer info förrän till ikväll, förstår jag det rätt då?
Nästan :)
Raden skickas ut så fort mottagare valts, men valet ska vara gjort senast tills DagDL, annars missas chansen.
Dvs de måste ha valt senast till DagDL, men om de har valt tidigare (och jag är inne på Buke och ser det) så kan det skickas ut tidigare. Så i princip när som helst under dagen :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 429
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 148
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 041
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 998
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp