Har du någon specifikt som får dig att tro mer på LenaH som ulv än Heffaklumpen, eller är det mer allmän känsla?
Vad det gäller LenaH så skaver det en hel del för mig att det under Mirtai lynchen verkade som att hon , liksom Mikatela ville vända bort blickarna från att Mirtai skulle kunna varit siad. Båda de två kändes som de ville försöka hindra att Mirtai skulle åka
Om man jämför med goda Niyama som också undrade men mest var orolig för att jag varit tvungen att rösta tidigt och därför kanske inte alls hade siat
 
Jag vet att folk reagerade på det där citatet från LenaH men jag tycker inte reaktionen är så konstig. Det var ungefär så jag kände jag också där några minuter innan deadline. Inte för att jag visste att Fio var ond och Ceta var god, utan för att såna snabba puckar och röständringar i slutet av röstningar mot slutet av spelen alltid är misstänkta. Min tanke där och då var som jag skrev innan att jag blivit grundlurad av Qitis. Inte för att hon röstade på just Ceta utan på grund av hur hon ändrade rösten.

Sen betyder inte det att jag har placerat LenaH på goda sida, hon kan fortfarande vara vad som för mig.
Jag håller med om att reaktionen i sig kanske inte är så konstig. Men för min del är det "många droppar små" som gör att jag misstänker LenaH mer än tex dig.

Jag är inte SÅ säker på din godhet. Men om jag skulle placera dig, LenaH och fio i lyan blir det för många om det endast är två ulvar kvar. Så med uteslutningsmetoden plus att LenaH har gått under min radar mer än vad du har gjort (bland annat för att jag tycker att jag sett mer egna tankar, reflektioner och teorier från dig) så landar jag i att LenaH är troligare som ulv. Du kan mycket väl ha lurat mig totalt och i så fall så har du verkligen spelar bra!

Men som sagt, när jag lägger ihop allt så får jag det till att LenaH är en mer trolig som ulv än vad du är.
 
Jag röstar jag med så har jag gjort det
Skulle något dramatiskt framkomma så får jag ju överväga att ändra röst i så fall

qitis röstar på fio
Har svårt att se att hon som god skulle agerat så som igår när hon verkade hålla ceta som god och ändå röstar där. Och inte argumenterar för att vi andra ska ändra åsikt om henne och för att hon leken igenom haft dåligt med egna teorier och överhuvudtaget inte funderat och grävt som en god borde gjort

qitls röstar på LenaH
Framför allt för att det i Mirtai lynchen verkade som att hon ville styra bort blickarna från Mirtai och istället ifrågasätta mig , och för kommentaren igår innan det uppsagdes att ceta var god.
och även här för brist på grävande och teoriande så som en god borde gjort

 
Röstlista DL 6
14.38 Heffaklumpen röstar på fio
14.38 Heffaklumpen röstar på LenaH
17.46 qitis röstar på fio
17.46 qitis röstar på LenaH

fio 2
LenaH 2
 
Artline röstar på Fio

Jag tycker hon mest varit följdsam sedan tycker jag det är konstigt att hon inte reagerat starkare på att Lena misstänker henne.

Artline röstar på Lena (mobil vill skriva Ceta 🙈).

jag vill egentligen att hon ska vare god. Jag tycker nog att cirkus rösten dag 1 är skum och det känns som hon och fio är på samma sida.

Bättre än så här blir det inte just nu. Men kan ändra om det kommer ett riktigt bra försvarstal.
 
Röstlista DL 6
14.38 Heffaklumpen röstar på fio
14.38 Heffaklumpen röstar på LenaH
17.46 qitis röstar på fio
17.46 qitis röstar på LenaH
18:25 Artline röstar på fio
18:25 Artline röstar på Lena

fio 3
LenaH 3
 
Jag måste erkänna att jag är jättetrött på den här leken nu... :o
En vecka är alldeles för lång tid för mig att överleva.

Jag hade hoppats att nån av ulvarna skulle bli uppgraderad till självmordsbombare men @Madalitso verkar inte vilja höra på det örat! :rofl:

Jag har ju drivit mot fio i flera dagar och mina misstankar har inte skingrats och vad gäller heffa och breaktown (eftersom Artline blev godförklarad idag) så måste det ju bli heffa eftersom hon valde att lyncha ceta igår trots att fio var det glasklara valet. Så:


Lena röstar på fio

Lena röstar på heffa
 
Röstlista DL 6

14.38 Heffaklumpen röstar på fio
14.38 Heffaklumpen röstar på LenaH
17.46 qitis röstar på fio
17.46 qitis röstar på LenaH
18:25 Artline röstar på fio
18:25 Artline röstar på Lena
20:26 Lena röstar på fio
20:26 Lena röstar på heffa


fio 4
LenaH 3
heffaklumpen 1
 
Om alla är med på det så kan vi göra dl så fort alla röster kommit in (med risk att det blir senare om bebis vaknar och kräver att bäras innan)
 
Breaktown röstar på fio
Breaktown röstar på LenaH


Fio enligt vad jag beskrev igår. Trodde att en av Ceta och Fio var ulv och när Ceta visade sig vara god stärker det mina misstankar om Fio

Lena är jag osäker på, Men två faktorer får mig att välja henne. Dels att de jag håller som godare röstar på henne, och dels hennes frånvaro här idag tillsammans med Fio
 
Röstlista DL 6

14.38 Heffaklumpen röstar på fio
14.38 Heffaklumpen röstar på LenaH
17.46 qitis röstar på fio
17.46 qitis röstar på LenaH
18:25 Artline röstar på fio
18:25 Artline röstar på Lena
20:26 Lena röstar på fio
20:26 Lena röstar på heffa
20.31 breaktown röstar på fio
20.31 breaktown röstar på LenaH
20.35 fio röstar på LenaH
20.35 fio röstar på q

fio 5
LenaH 5
heffaklumpen 1
Q1
 
Sammanställning:

1. Niyama - bybo
2. hemlig - byfåne
3. Artline - bybo
4. Fio - ulv
5. Heffaklumpen - ängel
6. cirkus - spionlärling
7. MikaTela - ulv
8. Mirtai - trollpacka
9. Ferrari -- bybo
10. LenaH - ulv
11. glömmerallt - bybo
12. Blacksmithfarm - tvilling
13. Breaktown - tvilling
14 Qitis - siarlärling
15. Ceta - Bagare
16. Aliisa - ulv

Dag 1
Ferrari lynchas - bybo

Natt 1
Siaren siare mirtai - trollpacka
Ängeln skyddar heffaklumpen
Ulvarna käkar cirkus - spionlärling

Dag 2
Goda lyan skickar spioninfo till qitis
Mirtai lynchas - trollpackan

Natt 2
Ängeln skyddar qitis
Byfånen frågar om bsf - får svar bybo
Ulvarna käkar glömmerallt - bybo

Dag 3
Goda lyan skickar beskydd till hemlig
Aliisa lynchas - ulv

Natt 3
Siaren siar Niyama - bybo
Ängeln skyddar qitis
Hemlig använder sitt beskydd för att skydda qitis
Ulvarna käkar bsf - tvilling

Dag 4
Goda lyan skickar förtrollning till qitis
MikaTela lynchas - ulv

Natt 4
Ängeln skyddar heffaklumpen
Ulvarna käkar Niyama - bybo

Dag 5
Ceta lynchas - bagaren

Natt 5
Siaren siar Artline - bybo
Ängeln skyddar qitis
Ulvarna käkar hemlig - byfåne

Dag 6
Fio lynchas - ulv
LenaH lynchas - ulv
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 074
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 020
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 943
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp