17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Arline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia
21.17 hemlig röstar på Artline

LenaH:1
Hemlig:1
Niyama: 1
Artline: 2
Ceta 1
Emtherlia 1
 
Det är lite rart att du försvarar den som röstar på dig?
Eller är det inte rart utan har ni likadan frisyr månne?
Jag har ej läst regelboken. Har missat det där med hämndrösta. :rofl:


Ang frisyrer så är jag inte diskret men en kollega hade jag inte förvarat.
 
Hm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning... :rofl:
 
Niyama röstar på MikaTela
för det känns väldigt "huggit" att hon ifrågasätter att Ceta inte svarat på min fråga när det hade gått typ 20 min och som Art skriver om att Ceta vill rösta på henne tolkar jag det lite också.
 
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Arline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia
21.17 hemlig röstar på Artline
21.23 Niyama röstar på MikaTela
21.23 Lobelia röstar på Breaktown

LenaH:1
Hemlig:1
Niyama: 1
Artline: 2
Ceta 1
Emtherlia 1
MikaTela 1
Breaktown 1
 
Hm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning... :rofl:
Fegar ut och fegar ut. Lite skumt är det om du röstar på Ceta. Då testar din teori samtidigt som du inte vill gå hela vägen.

Men att hitta två ulvar dag 1.. så bra är du inte än.
 
Hm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning... :rofl:
Har röstat! Inte på dig :p
 
Hm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning... :rofl:

Breaktown röstar på LenaH eftersom jag tycker att det verkar lite väl att kunna peka ut två personer som ulvkollegor efter bara ett par inlägg. Lättare såklart om man sitter på facit.
 
Äsch. Mitt spår är ju redan kallt så jag väljer att fokusera på att @Emtherlia anser att det är skumt att inte ha gett sig tillkänna så tidigt som 19.37.

Hade alla ulvar hittat lyan då och det var bara goda kvar?

LenaH röstar på emtherlia
 
Breaktown röstar på LenaH eftersom jag tycker att det verkar lite väl att kunna peka ut två personer som ulvkollegor efter bara ett par inlägg. Lättare såklart om man sitter på facit.
Pja, jag gjorde ett seriöst försök att teoria på riktigt men det gav ungefär den effekt jag väntade mig förutom att det inte blev @Niyama som la andrarösten på mig! :p
 
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Arline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia
21.17 hemlig röstar på Artline
21.23 Niyama röstar på MikaTela
21.23 Lobelia röstar på Breaktown
21.28 breaktown röstar på LenaH
21.30 LenaH röstar på emtherlia


LenaH:2
Hemlig:1
Niyama: 1
Artline: 2
Ceta 1
Emtherlia 2
MikaTela 1
Breaktown 1
 

DL 1
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Arline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia
21.17 hemlig röstar på Artline
21.23 Niyama röstar på MikaTela
21.23 Lobelia röstar på Breaktown
21.28 breaktown röstar på LenaH
21.30 LenaH röstar på emtherlia


Blacksmithfarm och Pegasus63 missar
LenaH bybo

Noterar att breaktown lägger upp LenaH till lottning mot Artline. Och LenaH lägger emtherlia till lottning mot sig själv och Art. Att LenaH gör det säger inte så mycket, hon var uppenbarligen god. Därför kan hon inte veta nåt om emtherlia.
Men visste breaktown att LenaH var god? Och gör det Artline luden?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 984
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 918
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp