Hade inte Mirtai varit LL hade jag röstat på henne pga lutning. :laugh:

Jag behöver rösta nu och kommer nog inte ha varken energi eller möjlighet att kolla under kvällen (ska inte på nån kul dejt om nån nu trodde det). Så

cirkus röstar på LenaH för att hon ser ut att räcka upp handen och det gör ju bara ulvar
Japp, jag kom på att vinkning numera kanske är nån slags ulvhint men tänkte att det är ju intressant att se vem som nappar! :rofl:
 
Röstar mest för att leken ska komma igång.

Artline röstar på hemlig.

Pågrund av hennes ovilja att räkna. Samt att hon ev. vill vilseleda om hur många ulvar det finns i lyan. Jag vet inte hennes plan men något fuffens är det.


(Hemlig, det går inte att göra rätt 😂)
 
Ser att det är några som inte hittat hit och det känns lite ulvigt. Vill de smita under radarn?

Emtherlia röstar Niyma på grund av ovanstående teori
 
Väldigt kort första inlägg. En ulv som försöker slippa undan? ;)

Ceta röstar på Artline
Kort första inlägg men hon är ju även en av dom som var in och la en röst med motivering.
Och enda du själv skrivit innan var att du hittat hit.
Och i dagsläget har ju faktiskt lite diskussioner kommit igång och du själv svarar inte på Niyama som menar att LenaH's första inlägg var kortare.

Då jag tycker det var en väldigt svag röstmotivering så blev jag väldigt skeptisk.

MikaTela röstar på Ceta
 
Reagerar på att @Emtherlia inte kan stava till Niyama :D när hon lägger sin röst och en lite nonchalant kommentar att det borde vara 4 ulvar ( vilket jag iofs håller med om är rimligt ) det var mer hur det skrevs

qitis röstar på Emtherlia
 
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Arline
21:11 MikaTela röstar på Ceta
21:12 qitis röstar på Emtherlia



LenaH:1
Hemlig:1
Niyama: 1
Artline: 1
Ceta: 1
Emtherlia: 1

(edit: la till qitis röst)
 
Kort första inlägg men hon är ju även en av dom som var in och la en röst med motivering.
Och enda du själv skrivit innan var att du hittat hit.
Och i dagsläget har ju faktiskt lite diskussioner kommit igång och du själv svarar inte på Niyama som menar att LenaH's första inlägg var kortare.

Då jag tycker det var en väldigt svag röstmotivering så blev jag väldigt skeptisk.

MikaTela röstar på Ceta
Jag tolkar det mer som att hon vill rösta på mig pågrund av förra leken och tar den motiveringen hon kan.


Det är en rätt tidig röst. Det finns knappt något att gå på. Det är svårt att lägga en icke svag röst.
 
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Artline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia


LenaH:1
Hemlig:1
Niyama: 1
Artline: 1
Ceta 1
Emtherlia 1
 
Och i dagsläget har ju faktiskt lite diskussioner kommit igång och du själv svarar inte på Niyama som menar att LenaH's första inlägg var kortare.
Alltså jag tyckte visserligen det var lite småmärkligt att Ceta bortsåg från LenaHs första inlägg, men jag skev frågan för typ 20 min sen så kanske inte så konstigt att hon inte svarat?
 
Jag tolkar det mer som att hon vill rösta på mig pågrund av förra leken och tar den motiveringen hon kan.


Det är en rätt tidig röst. Det finns knappt något att gå på. Det är svårt att lägga en icke svag röst.
Det är lite rart att du försvarar den som röstar på dig?
Eller är det inte rart utan har ni likadan frisyr månne?
 
Äsch, hittar inget bättre och är rädd missa.

hemlig röstar på Artline

Eftersom hon röstar på mig.

Tillägg: och ja, jag vet att det är en andraröst ;)
Men lottning mellan typ alla deltagare första DL ger ju inget.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 399
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 979
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 915
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp