Uteslutningsmetoden ger mig att det står mellan dig och @Kilauea (jag har ju redogjort tidigare varför jag håller q och Jen åt det goda hållet) och eftersom jag faktiskt tror att du var genuin i dina frågor om Harrysen och lyan så tror jag inte att du sitter i den. :)
Jag håller helt och fullt med dig. Det står mellan @Glimra och @Kilauea
Jag är inne på samma spår som dig att det nog kan vara kilauea som är den sista ulven.
Men om någon motsätter sig det så är jag beredd att ändra åsikt
 
Jag tänker så här eftersom ängeln lyckades skydda rätt inatt så bör siarens ättling kunnat sia inatt.
Tror den borde siat någon av glimra eller kilauea och det borde märkas i så fall
Eller vad tycker @LenaH @Jfrelin om den tanken ?
Även @Kilauea förstås.
Glimra har redan svarat därför taggar jag inte henne :)
 
Jag sorterar faktiskt bort Glimra pga kommentarerna om lyan så:

LenaH röstar på Kilauea

Q och Jfrelin är ju bortsorterade sen tidigare med teorier om varför.
 
Då så. Jag misstänkte ju @Kilauea tillräckligt mycket redan igår att jag först röstade på henne
Jag tror nämligen inte att det var Harrysen som siades utan jag och jag kände rätt fort efter @Lobelia s helomsvängning ang mig innan natten till att tro att jag var god efter natten att så borde det vara. Det skulle hon aldrig våga gjort annars :D
Tror också att lyan snappade det-för @Kilauea ville också helt plötsligt hålla mig som god (så jag hade två kandidater till att ha kunnat sia mig -men trodde mest på Lobelia ) därav min tanke att Kilauea varit följsam mot mig. Och sedan att hon fram till igår inte haft en röst på sig är bra jobbat 👍 (nytt rekord månne ?) och tyder på någon som legat lågt -typiskt ulvigt

Qitis röstar på Kilauea
 
Senast ändrad:
Röstlista DL5 kl 21.00 (eller så fort alla är överens)
11.43 LenaH röstar på Kilauea
11.49 qitis röstar på kilaeua

Kilauea 2
 
Eftersom jag har svårt att se de andra som onda och i avsaknad på andra teorier så får det bli så här.

Glimra röstar på Kilauea
 
Röstlista DL5 kl 21.00 (eller så fort alla är överens)
11.43 LenaH röstar på Kilauea
11.49 qitis röstar på kilaeua
11.58 Glimra röstar på Kilauea

kilauea 3
 
Röstlista DL5 kl 21.00 (eller så fort alla är överens)
11.43 LenaH röstar på Kilauea
11.49 qitis röstar på Kilauea
12.51 Jfrelin röstar på Kilauea


Kilauea 3
 
Röstlista DL5 kl 21.00 (eller så fort alla är överens)
11.43 LenaH röstar på Kilauea
11.49 qitis röstar på kilaeua
11.58 Glimra röstar på Kilauea
12.51 Jfrelin röstar på kilauea
Kilauea 4
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 684
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 828
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 646
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp