Knepigt det dÀr att jag vÀl kan stoppa lynch och alla möjliga grejer, det hade ju typ rÀckt om det var jag kvar! :rofl:
Om Kilauea Àr god sÄ Àr vi ÀndÄ 3 goda kvar mot 1 ond.

Om du Àr ond sÄ kommer du som nÀrmast till lottning nÀsta DL om du lyckas kÀka sÄ kÀnns ÀndÄ okej. Dessutom om du Àr ond sÄ well fucking played!
 
Om Kilauea Àr god sÄ Àr vi ÀndÄ 3 goda kvar mot 1 ond.

Om du Àr ond sÄ kommer du som nÀrmast till lottning nÀsta DL om du lyckas kÀka sÄ kÀnns ÀndÄ okej. Dessutom om du Àr ond sÄ well fucking played!
Jag hÄller helt med om den analysen ocksÄ. Men blir ju spooky att @Kilauea ska bli ett lÀtt offer pÄ vÀgen
 
Jag hÄller helt och fullt med dig. Det stÄr mellan @Glimra och @Kilauea
Jag Àr inne pÄ samma spÄr som dig att det nog kan vara kilauea som Àr den sista ulven.
Men om nÄgon motsÀtter sig det sÄ Àr jag beredd att Àndra Äsikt
Jag motsÀtter mig! :cry::mad:
AlltsÄ kom igen. Nog? Det kan nog vara jag? Borde du inte vara mer sÀker? Blir god mÄltid för ulvarna i natt igen annars (om inte Àngeln skydda rÀtt dÄ).
 
Jag motsÀtter mig! :cry::mad:
AlltsÄ kom igen. Nog? Det kan nog vara jag? Borde du inte vara mer sÀker? Blir god mÄltid för ulvarna i natt igen annars (om inte Àngeln skydda rÀtt dÄ).
Jag Àr inte alls sÀker öht. :arghh:
Men dock sÄ om borde vÀl Àngeln veta att du var kÀk inatt och överlevde ? Eller. Hm ja. Jag fÄr fundera pÄ den lite till :D
 
Jag motsÀtter mig! :cry::mad:
AlltsÄ kom igen. Nog? Det kan nog vara jag? Borde du inte vara mer sÀker? Blir god mÄltid för ulvarna i natt igen annars (om inte Àngeln skydda rÀtt dÄ).
Chansen att Ă€ngeln skyddar rĂ€tt Ă€r nog liten men Ă€ven den blinda hönan har ju hittat ETT korn... 😂
 
  • Haha
Reactions: fio
Jag Àr inte alls sÀker öht. :arghh:
Men dock sÄ om borde vÀl Àngeln veta att du var kÀk inatt och överlevde ? Eller. Hm ja. Jag fÄr fundera pÄ den lite till :D
Jag tror inte jag var kÀkval. Tror dom valde nÄn annan för att ni skulle kunna lyncha mig idag.
 
Jag tror inte jag var kÀkval. Tror dom valde nÄn annan för att ni skulle kunna lyncha mig idag.
Aha dÄ hÀnger jag med hur du menade :)
Trodde du menade att du skulle varit kÀkval (igen?) iom ditt inlÀgg
Citat
”Blir god mĂ„ltid för ulvarna i natt igen annars”
 
Aha dÄ hÀnger jag med hur du menade :)
Trodde du menade att du skulle varit kÀkval (igen?) iom ditt inlÀgg
Citat
”Blir god mĂ„ltid för ulvarna i natt igen annars”
Dom fick ju inget denna natten, men har uppenbarligen lyckats tidigare nÀtter. DÀrav "igen".

Jag mÄste utfodra tvÄbenta hÀr hemma men kommer in snart igen.
 

Liknande trÄdar

Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 684
Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 828
Senast: bollen__
·
Tjatter VÀlkomna till sÀsongens BÀst i test. Bukefalos har köpt rÀttigheterna och nu Àr det dags för första avsnittet. Testpanelen Àr...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 646
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp