SpÀnningen Àr oliiiiidlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SpÀnningen Àr oliiiiidlig!
Sannerligen, jag Àr inne pÄ min tredje omgÄng med popcorn....SpÀnningen Àr oliiiiidlig!
Knepigt det dÀr att jag vÀl kan stoppa lynch och alla möjliga grejer, det hade ju typ rÀckt om det var jag kvar!om kilaeua kommer med ett starkt inlÀgg om @LenaH dÄ vete fasen.
Det kunde du vÀl inte ? Endast utslagsröst vid lika vÀl? Avd lÀsa rollistan dÄrÄKnepigt det dÀr att jag vÀl kan stoppa lynch och alla möjliga grejer, det hade ju typ rÀckt om det var jag kvar!
Er första uppgift Àr att rösta fram en borgmÀstare, med motivering. Denne kommer ha utslagsröst om det blir oavgjort i en röstning.
Om Kilauea Àr god sÄ Àr vi ÀndÄ 3 goda kvar mot 1 ond.Knepigt det dÀr att jag vÀl kan stoppa lynch och alla möjliga grejer, det hade ju typ rÀckt om det var jag kvar!
Jag hÄller helt med om den analysen ocksÄ. Men blir ju spooky att @Kilauea ska bli ett lÀtt offer pÄ vÀgenOm Kilauea Àr god sÄ Àr vi ÀndÄ 3 goda kvar mot 1 ond.
Om du Àr ond sÄ kommer du som nÀrmast till lottning nÀsta DL om du lyckas kÀka sÄ kÀnns ÀndÄ okej. Dessutom om du Àr ond sÄ well fucking played!
Rollen finns ju inte med i rollistan sÄ jag utgÄr ifrÄn att den Àr som den beskrivs i anmÀlningstrÄden.Det kunde du vÀl inte ? Endast utslagsröst vid lika vÀl? Avd lÀsa rollistan dÄrÄ
Jag gÄr frÄn det LL skrivit jagRollen finns ju inte med i rollistan sÄ jag utgÄr ifrÄn att den Àr som den beskrivs i anmÀlningstrÄden.
Jag motsÀtter mig!
Jag Àr inte alls sÀker öht.Jag motsÀtter mig!
AlltsÄ kom igen. Nog? Det kan nog vara jag? Borde du inte vara mer sÀker? Blir god mÄltid för ulvarna i natt igen annars (om inte Àngeln skydda rÀtt dÄ).
Chansen att Àngeln skyddar rÀtt Àr nog liten men Àven den blinda hönan har ju hittat ETT korn...Jag motsÀtter mig!
AlltsÄ kom igen. Nog? Det kan nog vara jag? Borde du inte vara mer sÀker? Blir god mÄltid för ulvarna i natt igen annars (om inte Àngeln skydda rÀtt dÄ).
Jag tror inte jag var kÀkval. Tror dom valde nÄn annan för att ni skulle kunna lyncha mig idag.Jag Àr inte alls sÀker öht.
Men dock sÄ om borde vÀl Àngeln veta att du var kÀk inatt och överlevde ? Eller. Hm ja. Jag fÄr fundera pÄ den lite till
Aha dÄ hÀnger jag med hur du menadeJag tror inte jag var kÀkval. Tror dom valde nÄn annan för att ni skulle kunna lyncha mig idag.
Dom fick ju inget denna natten, men har uppenbarligen lyckats tidigare nÀtter. DÀrav "igen".Aha dÄ hÀnger jag med hur du menade
Trodde du menade att du skulle varit kÀkval (igen?) iom ditt inlÀgg
Citat
âBlir god mĂ„ltid för ulvarna i natt igen annarsâ
Vi lÄg/ligger vÀl ÀndÄ ganska lika illa till sÄ det skulle kunna gÀlla mig med.Jag tror inte jag var kÀkval. Tror dom valde nÄn annan för att ni skulle kunna lyncha mig idag.
Det ser jag fram emot vill gÀrna höra mer vad du motsÀtter dig emotDom fick ju inget denna natten, men har uppenbarligen lyckats tidigare nÀtter. DÀrav "igen".
Jag mÄste utfodra tvÄbenta hÀr hemma men kommer in snart igen.
Dom fick ju inget denna natten, men har uppenbarligen lyckats tidigare nÀtter. DÀrav "igen".
Jag mÄste utfodra tvÄbenta hÀr hemma men kommer in snart igen.
Allt för att @qitis ska fÄ hjÀrtinfarkt!Du har gott om tid pÄ dig. NÀstan 3.5 timmar