Nä, vi bara skippade henne som käk .Från min högst egna åskådarläktare var jag övertygad om att @LenaH var ängel och att ulvarna visste det genom en spionrad som hamnat i lyan och att det var därför Lena klarade sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, vi bara skippade henne som käk .Från min högst egna åskådarläktare var jag övertygad om att @LenaH var ängel och att ulvarna visste det genom en spionrad som hamnat i lyan och att det var därför Lena klarade sig.
Tja. Jag var totalt ego och feg skyddade mig själv hela tiden men egentligen mest för jag trodde det var bästa för goda sidan att vinna och inget annat. LL är mitt vittne på det.Ja, ängeln gjorde ju inte direkt sitt jobb, skyddade inte @Lobelia trots att hon visste att hon var siare och inte mig i natt trots min inte speciellt subtila hint igår!
Fantastiskt att du överlevde utan att vara skyddad en enda gång. Trodde du skulle bli käk inatt. Dock fattar jag inte varför en god vald BM ofta blir käk tidigt, SÅ himla viktig är inte utslagsrösten, finns värre roller för onda?
Det var ju jag som var ängel ju. Hur skulle jag kunna vara så godförklarad av så många annarsFrån min högst egna åskådarläktare var jag övertygad om att @LenaH var ängel och att ulvarna visste det genom en spionrad som hamnat i lyan och att det var därför Lena klarade sig.
Verkar ju vara karens på henne för tillfället så det var nog smart.Nä, vi bara skippade henne som käk .
Det var jag helt säker på .... och då tyckte alla utom du att jag var skum.Haha. Jag är alltid god -sådetdå
Ni hade ju heller ingen aning om att jag hade en roll till.Var ju ändå rätt bra att vi tog Prästen första natten eftersom hon siade Harrysen! Men sen skulle vi kanske ha tagit Lena... Fast extraröst är ju iof starkare än utslagsröst. Men med tanke på hur godförklarad hon var...
Lite roligt var att ulvarna funderat på Q som ängel innan de valde sista käket. Sen skriver de att de vill käka Q. Jag fattade inte varför de inte försökte gå efter nån som kan vara ättlingen istället.Från min högst egna åskådarläktare var jag övertygad om att @LenaH var ängel och att ulvarna visste det genom en spionrad som hamnat i lyan och att det var därför Lena klarade sig.
Bybo är sjukt svårt som ny, jag hade turen att vara siarlärling i min första lek.Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Det var väl inte så många som visste att du var ängel? Hade man ingen spioninfo så…Det var ju jag som var ängel ju. Hur skulle jag kunna vara så godförklarad av så många annars
Jag tyckte inte du var skum men kunde inte uttrycka det hahaDet var jag helt säker på .... och då tyckte alla utom du att jag var skum.
Inte ge upp! Jag som bara läst från åskådarsidan är superimponerad över hur du spelatTack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Jag var liks stensäker på att du var god. Våra radar på varandra var utmärkta tyckte det var skitkonstigt att alla tyckte vi var skumma pga det.Det var jag helt säker på .... och då tyckte alla utom du att jag var skum.
För svårt - du gjorde det jättebra ju. Både teoriande och även att du fick de andra goda att fatta att du var god.Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Next time babyJag var liks stensäker på att du var god. Våra radar på varandra var utmärkta tyckte det var skitkonstigt att alla tyckte vi var skumma pga det.
Så gör man inte om man är ond (eller så gör man det )