Hemmet Unafraids renoveringstråd

Uppdatering: vi är i full färd med att måla väggen grön! Jag hoppas att jag kan lägga upp en bild på resultatet imorgon. :D
Och jag tänkte precis skriva att jag har haft svårt att ta bilder för det är ju mörkt när jag kommer på det. Men då hoppas jag att du blir nöjd, vilken nyans blev det? :)

Får man fråga vad ni har för golv i köket?

Håller på med min första renovering någonsin och försöker planera mitt nya kök, men har lagt veckor på att vela mellan olika golv... Köket jag beställt är väldigt likt ert, med vita luckor men lite mörkare bänkskiva och älskar hur ert golv funkar med övriga köket :love:

Unafraid

Trådstartare
Får man fråga vad ni har för golv i köket?

Håller på med min första renovering någonsin och försöker planera mitt nya kök, men har lagt veckor på att vela mellan olika golv... Köket jag beställt är väldigt likt ert, med vita luckor men lite mörkare bänkskiva och älskar hur ert golv funkar med övriga köket :love:
Ekparkett från Kährs är det. :) vad kul att du gillar köket! :love:

Unafraid

Trådstartare
IMG_20200410_175707_428.jpg

Köket är ju "nästan" klart, så sambon har i vanlig ordning bytt projekt till vårat "nya" sovrum. Jag funderar på att såpskura det här golvet. Erfarenheter på det? Första tanken var att luta+såpa, men jag har blivit osäker när jag läst på. Många är väldigt missnöjda.

Hästfolk, Häst, Avel, Grenar

Allmänt, Fritid, Barn

• Träning & hälsa del 7

Hund, Katt, Andra Djur

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser