Är det en tjuvparning eller gjord med flit?Jag är såklart partisk och tycker att han är allmänt snygg men har heller aldrig träffat/hört talas om samma blandning.
Rottweiler/dansk svensk gårdshund a.k.a gårdsråtta.
Visa bifogad fil 183542
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en tjuvparning eller gjord med flit?Jag är såklart partisk och tycker att han är allmänt snygg men har heller aldrig träffat/hört talas om samma blandning.
Visa bifogad fil 183542
En tjuvparning. Rottweilerhanen klättrade in till tiken som löpte.Är det en tjuvparning eller gjord med flit?![]()
Stackars liten.En tjuvparning. Rottweilerhanen klättrade in till tiken som löpte.
Man ser verkligen båda raserna i honom! Jag är inget fan av varken rottweiler eller dansksvensk, men jag måste hålla med om att detta faktiskt var en snygg jyckeJag är såklart partisk och tycker att han är allmänt snygg men har heller aldrig träffat/hört talas om samma blandning.
Visa bifogad fil 183542
Vilket litet freak, men sötHa! Jag gick in och började kolla igenom pudelblandisgrupperna jag är med i och sökte på tax och redan i första gruppen dök den upp och är mycket riktigt pudel/tax
Jag fick också upp denna i samma sökning av någon anledning och den är ju varken pudel eller taxDen har verkligen märkligt huvud. Inte konstigt med de raserna iofs, men det ser så konstigt ut
Visa bifogad fil 183574
Eller hur! Chihuahua kan ju ha ganska långt huvud ibland om de inte är utställningsavlade, men de som ställs ut verkar tyvärr gå mot springa-in-i-väggenlooken de ocksåVilket litet freak, men söt
Imponerande att den fick så otroligt mycket näsa med både shih tzu och pekingese i.
Jättefin! Vad är det för raser?
Den är från pinterest så jag kunde tyvärr inte hitta ras trots mycket letande. Någon form av polarspets är det ju definitivt i den. Jag trodde först att fräknarna var tickning, men nu funderar jag på om den kan vara merleJättefin! Vad är det för raser?
Okej, jag var bara nyfiken. Det spelar ju inte så stor roll, den var väldigt söt.Den är från pinterest så jag kunde tyvärr inte hitta ras trots mycket letande. Någon form av polarspets är det ju definitivt i den. Jag trodde först att fräknarna var tickning, men nu funderar jag på om den kan vara merle![]()