Unik, häftig, ovanlig, rolig eller bara allmänt snygg. Bildtråd

Bukefalos 30 år!

Så snyggt med svart borzoi!
Visa bifogad fil 185620
Så snygg! Eller "striking" känns mer som rätt ord.
Den här svarta Shaanxi Xigoun dyker upp i mitt löde då och då och är så himla läcker!

1779458944524.webp

En bedlingtonterrier, hur tycker du den är i temperamentet? :)
Bedlington/pudel/något okänt. De renrasiga som min vän hade var väldigt trevliga, men kunde definitivt visa att de var terriers när det kom till jaktinstinkt och i vissa tillfällen mot andra hundar
Frisyren är ju lite rolig men jag måste säga att färgen är totalt intetsägande för mig. Lite som en "silverlabrador."
Jag älskar beige färg på djur överlag. På marsvinen så är silverblekt beige och beige zobel min favoritfärger på de enfärgade, men har de rött i någon nyans också så är ljusa lilac snyggare i kontrasten eftersom de är kallare i färgen än beige. Min Onesie var silverblekt beige (ibland kallas ice beige pga den ljusa nyansen)
2020-02-13%20(6).webp

Screenshot_20260526_202102_Facebook.webp
Inte en grupp för den som behöver tänka på blodtrycket. Fy fan vad är det för fel på folk. Man blir gråtfärdig när man ser bilderna på alla sjuka hundar

Alltså de flesta korthårshundar med långhårsgen brukar ju se helt normala ut.Vad i allsin dar händer med pitbullarna?! 😂 Jag googlade och det finns flera som ser ut såhär!
Jag undrar om det inte är en speciell gen hos pitbull 🤔 Instagramen där min bild kommer ifrån har en del information om vilken gen det är på hennes hundar, men jag orkar inte gå in och kolla nu

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka