Bukefalos 28 år!

Aliche

Trådstartare
Vad i helsike menas med att man ska "unRAR" en fil?? Förstår ingenting alls...nån som kan hjälpa mej med detta? :confused:
 
Sv: UnRAR??

Packa upp en fil.

Dvs filen är konverterad till ett mindre format och då måste man packa upp den till normal storlek så att säga.

Du behöver ett program som packar upp filen.
 
Sv: UnRAR??

men hur får man filen att bli större i winrar då?:confused:
 
Sv: UnRAR??

Högerklicka på filen du ska öppna så brukar det stå "Extract Here" eller nåt liknande, då packas filen upp där den ligger.
 
Sv: UnRAR??

En bin-fil är inget man ska packa upp, den ska man bränna till skiva, eller "mounta" med exempelvis Daemon-tools.
 
Sv: UnRAR??

För att försöka förklara så kan man säga att en bin fil är som en CD skivan man kopierat ner i en fil på datorn istället för just den fysiska skivan. T.ex. Daemon tools är ett program som läser sådana filer och datorn tror att man har en CD skiva i fast det egentligen är en fil. Man kan säga att Daemon tools säger åt datorn att den där filen är n CD skivan fast det egentligen är en fil.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
377
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
20 074
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 124
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp