Bukefalos 28 år!

Uppfödarkontakt - vad är en "bra" nivå?

Re: Uppfödarkontakt - vad är en \"bra\" nivå?

köpe en rottisvalp från skåne i sommras.hon är snart 9 månader nu.
jättebra och trevliga uppfödare som hjälper till med goda råd och stöttar när det är problem och myser när de hör att vi älskar våran underbara valp! :love:
vi har gått på valpkurs hos dem med med 2 underbara kullar rottisar. fast vi har närmare 20 mil att köra enkel resa var vi där i stort sett varje helg.
är bara uppfödaren trevlig och seriös är det upp till valpägaren att hålla kontakten tycker jag...annars måste uppfödaren prata i telefon all sin lediga tid!
/Emma
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
3 485
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 829
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
11 318
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 290
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp