Utbudet på tränare

Bukefalos 30 år!

cowgirl81

Trådstartare
Hur ser utbudet ut med tränare, inom islandshäst och western ut runt Falköping. (även ridskola inom nämnda grenar. ) Har lite planer på att flytta ditåt.

Hur ser utbudet ut med tränare, inom islandshäst och western ut runt Falköping. (även ridskola inom nämnda grenar. ) Har lite planer på att flytta ditåt.
För islandshäst så kommer regelbundet ett flertal duktiga tränare till en gård. Tveksam om jag får nämna namn på anläggningen här.

Sen finns föreningen Frigg med säte i Skara, därigenom kan du nog hitta både tränare och kontakter.

För islandshäst så kommer regelbundet ett flertal duktiga tränare till en gård. Tveksam om jag får nämna namn på anläggningen här.

Sen finns föreningen Frigg med säte i Skara, därigenom kan du nog hitta både tränare och kontakter.
Tack, hittade inte så mycket på ansiktsboken när jag sökte :)

Försökte hitta några, men svårt när man inte vet vad de heter.
Jag tänker att man får gå med i hästgrupper i länet och ev i områdena omkring och sen får man lägga ut en liten efterlysning i dom grupperna på det man söker och hoppas att någon svarar.

Tror nästan inte det finns någon del i sverige som inte har en hästgrupp för sitt län, det är ju superbra för att hitta kontakter osv.

Liknande trådar

• Gravid - Tips och trix
  • Rasval.
  • Tankar kring flytt av häst
  • Vad söker jag efter?(ett liv utan egen häst)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Årets bantningstråd
  • Dressyrsnackis 21
  • Stora shoppingtråden IIII