Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lättaste är nog att gå in i facebookgrupper för området och höra där.Hur ser utbudet ut med tränare, inom islandshäst och western ut runt Falköping. (även ridskola inom nämnda grenar. ) Har lite planer på att flytta ditåt.
För islandshäst så kommer regelbundet ett flertal duktiga tränare till en gård. Tveksam om jag får nämna namn på anläggningen här.Hur ser utbudet ut med tränare, inom islandshäst och western ut runt Falköping. (även ridskola inom nämnda grenar. ) Har lite planer på att flytta ditåt.
Tack, hittade inte så mycket på ansiktsboken när jag sökteFör islandshäst så kommer regelbundet ett flertal duktiga tränare till en gård. Tveksam om jag får nämna namn på anläggningen här.
Sen finns föreningen Frigg med säte i Skara, därigenom kan du nog hitta både tränare och kontakter.
Försökte hitta några, men svårt när man inte vet vad de heter.Lättaste är nog att gå in i facebookgrupper för området och höra där.
Jag tänker att man får gå med i hästgrupper i länet och ev i områdena omkring och sen får man lägga ut en liten efterlysning i dom grupperna på det man söker och hoppas att någon svarar.Försökte hitta några, men svårt när man inte vet vad de heter.