Bukefalos 28 år!

Utflugna...

A

adore

Nu har tre av bebisarna flyttat. Konstigt nog har jag inte blivit ledsen men det känns lite ensamt.

Isa flyttade till en kompis i Örebro.
Mecca (kallas nu Mozart) åkte till en familj i Borås.
Gucci flyttade till Danmark.
Sen är det Tiger kvar som antingen ska till Göteborg eller till en kompis till mej.

Nu är jag sugen på att ta en kull till... :)
De är ju så underbara trots allt jobb och alla sömnlösa nätter.
 
När våran senaste kull hade försvunnit kändes det bara som en enorm lättnad :p
Både jag och kattmamman kunde vila ut och bara bry sig om varandra. Men visst är dom underbara dom små!
 
Har ni också märkt skillnad på era katthonor efter det att ungarna flyttat? Min Sammi är som en ny katt! Hon busar som en kattunge, och är verkligen med precis överallt hela tiden, och hon är helt tokkelig också! Det är verkligen som om hon lever upp nu när hon slipper vara mamma! :D
 
ja, min katt blir annorlunda när hon blivit av med kattungarna. Mycket gladare. Undrar hur hon ska reagera nu när vi ska behålla en av ungarna?!
 
Eftersom 1 av ungarna är kvar så är Yoga inte sådär jättenöjd, men det kommer sakta men säkert. Abbie är så underbar i humöret att jag nästan blir sugen att ta en kull till på Yoga med Damien och se om jag får samma kanonutdelning igen.
Men nej, Yoga ska bli kastrat och jag hoppas hon trivs med det sen.
 

Liknande trådar

Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 860
Senast: Gry
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 235
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Ja, bättre trådnamn kommer jag inte på och det är just hjälp jag är i stort behov utav. Några av er kommer kanske ihåg min tråd tråd...
Svar
4
· Visningar
1 066
Katthälsa Jag har ett problem nu som jag undrar hur ni skulle resonera med. Jag har två katter som vi kan kalla den vita och den svarta. De har...
Svar
14
· Visningar
3 794
Senast: Mula
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp