Bukefalos 28 år!

utställning

Lydia

Trådstartare
Nu har jag och kissen varit på våran första utställning! :banana:

Jädrigt dåligt anordnat (höll inte på att hitta dit typ..), osv, men men :p

Kissen tyckte att det var urtrevligt att vara på utställning :D

Lite bilder på min hemsida: http://medlem.spray.se/lindman_therese/

Någon mer som var där igår? (är ju utställning där idag också iof..).
 
Jag var där idag... Tyckte att det var lite långsamt. Man måste ju stanna hela rackarns dagen :confused: :( Fick en ex1, så jag e nöjd, med tanke på att det var första gången för oss också.... :) :)
 
Grattis :cool:

Vi hade massa konkurens, och så är min katt sen i utvecklingen (brorsan är ännu senare; min har mer massa och så). Dommaren skrattade och sa "dem är bröder, va?" när Mattis o Birk bedömdes :D

Ja, det är helsegt att man måste vara där heeeela dagen. Snacka om huvudvärk :crazy: (bullret och så)
 
Brittisk korthår? De är så fina när de är ungkatter, men stora, gamla hanar gillar jag inte :p
 
Åh, jag tycker tvärtom.

Väntar ivrigt på resultat, men har hittills inte hört nått och SK har inte lagt ut dom heller :mad:
 
Så bra som de skötte utställningen, så lär nog resultaten också dröja :angel:

Kan man inte få katterna att sluta växa innan de är helt fullväxta.. *fniss*

Nä, det bir nog en skogis till,e ftersom sambon är lite allergisk, men funkar med skogisar, så vore det inte så smart att köpa annan ras (sibirerna tål han också, men dem gillar jag inte..). Annars hade jag varit intresserad av birma eller din ras..
 
Ska jag vara helt ärlig så förstår jag inte varför de fortsätter hålla i utställningar, de verkar ju inte precis tycka det är roligt...
Minns SW 2003... :(
 
Ja, jag rekomenderar inte Britter till en med allergiska tendenser, dne fäller otroligt mycket. Enda nackdelen som jag kan komma på med enna underbara ras.

Du får ställa på Nerk's (Nerikes Kattklubb) utställningar. Dom är kända för att göra bra ochd et är en stor klubb med mycket kunnigt folk. Min lilltjej ska dit 5/6. Anmälningtiden är inte ute än... :angel:
 
Lät långt bort? Dommaren tyckte att han skulle växa på sig lite, så vi väntar nog med utställning några månader till (höst?). Får se om han får vara kvar som hane, eller om vi ska kastrera honom. Vore kul om han växer på sig och blir "tillräckligt" fin :cool:
 
utställningen jag var på i helgen är nog både första och sista utställningen som de annornar, som jag besöker (alla andra har ju också bara dåliga erfarenheter av deras utställningar)
 
Japp, tyvärr verkar deras dåliga utställningar inte vara tillfälligheter, utan snarare en vana...
 
Min uppfödning fick också den bedömningen, men hon var ensam i sin färg så Ex1 fick hon iaf. Hon ska ställas igen den 9/5 på SpeedCat sen väntar dom nog och hoppas att hon växer till sig.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 242
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 282
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp