Utställningstråden 2017

Det sägs det hos oss också, så för att ingen skulle kunna gnälla (det snackas skit en del..) så ställer vi söderut också :D champion blev han i Borås. Fast alltid finns det väl någon som har åsikter!
Det enda är väl att det är färre hundar anmälda, men eftersom det inte är en tävling borde det inte spela nån roll tycker jag.
 
Det sägs det hos oss också, så för att ingen skulle kunna gnälla (det snackas skit en del..) så ställer vi söderut också :D champion blev han i Borås. Fast alltid finns det väl någon som har åsikter!

Usch och blä för skitsnack. Försöker hålla mig till folk som är goa, glada och ser allt det positiva istället. Men noterar nu ned att besök till familjen som bor lite mer norrut ska göras när valpen blivit i utställningsålder. :D
 
Tror aldrig att jag har fått cacib-rosetten faktiskt. Men jag är inte en frekvent vänstervarvare.
CACIB har jag alltid fått gratis, även R-CACIB. Dock inte i ringen utan jag har fått hämta ut rosetterna i prisutdelningen. Det enda jag fått i ringen är BIM, CERT och Championat. R-cert har jag fått gratis i prisutdelningen förutom i Danmark, då jag fick betala för den.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
18 108
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min lilla PK har blivit mjällig i pälsen och upplever honom lite torr i huden. Han har bara badats inför utställning och senast är en...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 390
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 478
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp