Vaccinera mot hepatit b på spädbarn?

Sv: Vaccinera mot hepatit b på spädbarn?

Uppskattar allas svar och tankar runt vaccin.
Jag har blivit klokare och fått lite andra synvinklar på det hela. Jag har även läst på om hepatit och vaccinet i övrigt. Hur vi gör vet jag inte än. Sambo och jag diskuterar alla möjliga synvinklar än. Men det känns som vi har mer att gå på runt funderingarna :)
Hoppas fler kommer med åsikter.
 
Sv: Vaccinera mot hepatit b på spädbarn?

Okej, då fick hon inget vaccin mot pneumokocker?

Det kanske är olika med polio, om man ger den för sig eller med med stelkrampsvaccinet.
 
Sv: Vaccinera mot hepatit b på spädbarn?

Haha jo E är vaccinerad mot allt som ingår i vaccinationsprogrammet, plus tuberkulos och hepatit.

Men jag minns inte hur det förhåller sig så jag kikade på Smittskyddsinstitutets hemsida :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 893
Senast: jemeni
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 619
Senast: tanten
·
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 230
Senast: Sedna
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 608
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp