Vad är det för "fel" med thermo master frost???

G

Grevinnan

Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Eftersom dom rear dom för 399 kronor.
Jag har köpte två stycken igår..... :devil:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Det kom ju som en nyhet i höstas, kanske blev det ingen succe :confused: Jag har varit o kännt på det och fundrest på o köpa det flera ggr, men ej blivit av. Glad för det nu. Men ska inte ha det nu heller, hittat ett annat. :)
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag beställde ett igår... tänkte att det duger som extra täcke iafa.... Har ju täcken men tycker det är skönt att kunna ha ett extra täcke eller två... :devil:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

oj!
så billiga..!
Kanske ska ta och beställa ett jag med :d
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag är egentligen lite skeptisk till Thermo Master-täckena men det var så billigt så man inte kunde låta bli...
Det som var mest positivt var att fleecetäcket i olivgrön var så prissänkt med... har tittat på d länge.. :D
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Beställde ett ThermoMaster Frost. Försökte få sambon att tro att det inte skulle vara av samma (skit)kvalité som de andra saker jag varit dum nog at köpa på Hööks. Men han går inte på det. :( :angel:

Så jag hoppas det håller en dag iaf - annars lär de få höra av mig. Även om täcket är nedsatt och billigt måste det vara funktionellt. Annars j-lar... :devil:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Brukar annars få hyfsad kvalitet på grejorna jag beställer från Hööks.. dock är det mest grimmor, schabrak och ett stall/transporttäcke och de är ju rätt hållbara...

Kompisen svindyra Thermotäcke för ca 1800 kr gick paj nästan direkt... så jag är himla skeptisk.. hoppas det duger som extra täcke....
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

så nu när jag såg detta, beställde jag bums 2 st täcken.
bra att ha som extra täcken. så pållarna fick ett varsitt.

jag gillar thermo master...
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag köpta varsitt till tvååringarna med försvaret att dom växer nog ur dom....iofs så kan dom göra trasor av vilket täcke som helst, dom tittar INTE på prislappen :rofl:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

blir 2 årings täcke här med..lite större än vanligt, bra att ha i reserv. sen fick adra hästen det oxå bara för att det ändå var billigt. täcken kan man inte få för lite av ;-)
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Det behöver inte vara något fel på täckena. Kan vara att dom inte sålt så bra eller har väldigt mycket på lager. Har 2 TM superfitt rain o 1 TM superfitt winter och jag är jättenöjd med båda täckena. Måste ha m lite hals då min hästs kroppsbyggnad är lite speciell så då funkar dom bäst.

Kram Favina :bump:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Hoppas det inte är nåt fel på d.... för som sagt är Täcken kan man inte få för mycket av... :banana:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag ÄLSKAR alla mina Thermo Master- täcken!!! :love: :love: :love:
Jag har provat alla möjliga märken men INGET har hållt så bra som dem (6st)
Så antingen är det jag som haft tur eller ni som haft otur... :D
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag har osså haft/har endel TM täcken och gillar dom skarpt. :)
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Håller dom tätt då? *Trött på täcken som läcker*



Åhh. Nu beställde jag ett med.
Behöver ett tjockare täcke till pållan... och dom i ridsportsbutikerna häromkring kostar minst 900. *pank för tillfället.*
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag har ALDRIG haft minsta lilla problem med läckage på mina iaf. :)
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

har ni fått ngn reakatalog? jag har inte fått någon! :mad:
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Okej, vad bra.

Har haft 2 täcken nu i höst/vinter som har läckt... (varav ett bara är någon månad gammalt) och ett som inte har läckt, men suttit skitdåligt. ;) *Bogskav*
 
Re: Vad är det för \"fel\" med thermo master frost???

Jag tycker TM är bra! Måste gå o kolla och kanske beställa jag med då för det är jag stort behov av! Om det är av den typ jag vill ha! Tackar för tipset!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 774
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 137
Senast: Elo
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 270
Senast: ptr
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 870
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp