Bukefalos 28 år!

VAD är det här??

Belethien

Trådstartare
Z-Heads_up%20Cradle_Harness_on.JPG


:eek: Ser inte riktigt klokt ut tycker jag. Remmar överallt ju :crazy:

jon.jpg


Vad ska folk hitta på för att få sina hundar att lyda? Känns som ännu ett quick fix. Hittade det när jag googlade runt lite, blev helt förfärad och blev tvungen att kolla in hemsidan.
 
Sv: VAD är det här??

Jag tycker inte det ser ut som någon lydnadgrej?
Om det inte är någon inbyggd strypsnara eller något..
 
Sv: VAD är det här??

Åh! en sele som mina dårar inte skulle kunna ta sig ur! :laugh:
I övrigt håller jag med squarepants.
 
Sv: VAD är det här??

Nej det var mer en retorisk fråga kanske. Menade mest på att det ser förskräckligt ut, till och med värre ut än CM's haltis. Tycker inte att detta ser klokt ut, varför ska man behöva ha tusentals remmar här och var på en hund för att få den att inte dra?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 528
Senast: Tonto
·
Hundträning Hej har en rescue fr spanien amstaffblandning på 6 år, steriliserad tik. Hon älskar människor o barn, men när det kommer t andra hundar...
2
Svar
23
· Visningar
3 743
Senast: Londons
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp