Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis lämnat av Kräket (bilen) hos sin doktor som fixar bromsarna och som har ställt flera diagnoser :up: som han kan åtgärda :bow: inte i dag men inom snar framtid åt mig till vettigt pris! Jag kommer inte dö av att bilen plötsligt går i tusen bitar när jag kör :bow: (inget orimligt katastroftänkande här inte :angel: )

Så kräket KANSKE bli kvar ett tag....kanske.. :cautious:
 
Blev uppsökt av en minst sagt obehaglig typ igår kväll. Kom hem från stallet o han stod och väntade på parkeringen. Han hade varit uppe i lägenheten och frågat efter mig några timmar tidigare enligt min sambo.

Tydligen ska jag ha sagt något om hans ex för över två år sen som hans nuvarande flickvän mådde dåligt över :confused: Jag stod i samma stall som exet för ett par år sen, känner varken honom eller nuvarande tjej (har sett henne rida några gånger, hälsat nån gång men aldrig mer än så).
Jag fattade inte vad det handlade om, men han krävde att han ska kontakta hans tjej och be om ursäkt, men absolut inte berätta att han varit här. Hela grejen var väldigt märklig.. Jag vet inte hur han fått tag på mej, varör det tagit över två år eller vad det hela egentligen handlar om. Hur ber man om ursäkt för det? "Hej. Vi har knappt sett varandra innan men jag kom på att jag sa nåt om din kille och hans ex för flera år sen. Sony 'bout that"?

Kan inte riktigt släppa det, mest för att killen inte kändes så stabil.. Kommer han typ slå sönder min bil och transport om jag inte gör vad han vill? :nailbiting:
Sicken tomte :eek:
 
Precis hemkommen. Rastat hela flocken inkls sambo i 8,25 km över stock och sten.
Underbar tur. Nu varvar hundarna ner med var sitt märgben och vi med kaffe.
Sen blir det soptippen.
Härligt med helg :p
 
Och jag ska strax packa ihop mig och åka hem till mormor. Barnet har varit där hela dagen :) Men nu är det ju dags för ridskola! :)
 
Sorry att du fick vänta, det var inte meningen. Det tog en stund att somna men sedan har jag sovit såååå gott. Tyvärr missade John Blund att jag hade beställt vackra drömmar. Drömde ingenting.

Hopppas du sovit gott efter att han väl anlände:love: Ha en bra dag!!

Han har nog haft fullt upp inatt för han jobbade tydligen övertid! Han dök upp 3.30 intt/morse och lät mig sova till kl 9 :devil:
 
Nu har begärt läkartid genom Mina vårdkontakter.... förstod mig inte på deras bokningssystem via telefonen? Den var minst sagt udda!

Inser att jag nog får ta en såndär hemsk kortisonspruta i höger axel för just nu gör allt ont, till och med att lyfta ett glas gör att jag stönar av smärta :mad:

Blev bjuden på förmiddagskaffe idag hos en bekant till mig som är pappaledig, det var ett välkommet avbrott i vardagen :D
 
Äter rå broccoli, väntar på att teet ska svalna. Kom hem och hamnade på rygg i soffan med en katt på magen. Höll på att somna och måste försöka göra en liten uppryckning nu för att inte slockna helt resten av kvällen, och sedan ligga kvarvaken från kl 24 inatt.
 
Trevligt med fest vägg i vägg ikväll.....

Bor granne med en lokal som hyresgästerna får hyra, tack och lov händer det sällan att den är uthyrd men jag tolererar inte party hur länge som helst ändå.

Dom ska följa samma regler som övriga hyresgäster sa dom på kontoret när jag flyttade in i min lgh och än så länge har jag bara fått be folk att sänka musiken engång :devil:

( detta är fjärde gången den är uthyrd sedan jag flyttade in så procentuellt sett är det ofta jag får säga till ;) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
13 166
Senast: golit
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 200
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp