Bukefalos 28 år!

Vad gör ni....?

Jag jobbar heltid fackligt som huvudskyddsombud på en stor tillverkningsindustri, sen är jag även regionalt skyddsombud (IF Metall) och handledare på arbetsmiljöutbildningar för skyddsombud. Så jag har ett väldigt varierat jobb där jag får jobba med det jag är mest intresserad av - arbetsmiljö!
Vill absolut jobba med detta resten av livet som det känns nu, nackdelen med att vara förtroendevald är ju just det, att man är vald till sitt jobb 3 år i taget. Så det kan bli så i framtiden att jag kanske söker mig till tjänstemannasidan som arbetsmiljösamordare istället. Då får jag göra ungefär samma sak som nu, fast jag är anställd och inte vald ;)
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
489
Senast: astronaut
·
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 677
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
31
· Visningar
2 724
Senast: Acto
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
24 013
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp