Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är mörkt ute! Jag är inte van vid detta. Varför är det mörkt ute? Snart lär väl himlen öppna sig och regnet vräka ner..
 
Förbaskade oväder.... :mad: Tur att jag duschade igår kväll, men synd att jag inte tvättade håret, för jag vågar inte ställa mig i duschen när det blixtrar och dundrar....:arghh:
 
31249
De har ju åskat rejält här i Skåne i morse
 
Snart ska jag åka och sälja min häst. Hoppas jag. Ska till fodervärden och hälsa på, tänkte fråga om de vill köpa billigt. Och då menar jag billigt! Jag vill bara att hästen ska få ett bra hem och det har hon hos fodervärden. Jag vill dessutom "bli av med" en häst, ifall det skulle hända något har jag inte råd att ta tillbaka henne i dagsläget. Så sälja får det bli. Även om det känns jobbigt. Mycket jobbigt.
Hur gick det?
 
Ska besiktiga bilen :nailbiting:
Jag HATAR att besiktiga bilen.. Mest för att jag förknippar det med "lilla gumman" attityder sen gammalt.

Kör de "lilla gumman" med mig är det sista gången jag använder den stationen och jag ser till att deras chef får veta det. Stationerna jag använder (till båda bilarna, privat och företag) är inget annat än professionella och supertrevliga.
 
Alla är olika, men jag hade tyckt det varit en lättnad att sälja till en bra fodervärd :) Ultimata försäljningen.

Ja, det är lite så jag känner med. Men samtidigt vill jag inte "bli av med" en så fin häst, och samtidigt vet jag att jag varken har tid, råd eller lust att ta tillbaka henne. Så jag borde bara fråga.
 
Väcktes 06 av ett jävla liv i huset. Tydligen stopp så att det vällde upp mindre trevliga saker ur golvbrunn hos föreningens ordförande. Lyckligtvis delar vi inte stam vad det verkar. Och jag behöver således inte ta livet av mig.

Nu läser jag nyheterna och undrar varför en gata i Rosengård heter ”Von Rosens väg”? Försöker tänka vad von Rosen kan ha för koppling till området. Iofs kanske de ska vara glada att de inte fick ”Görings väg” :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 905
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp