Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna med en kavaj över!
Har ingen kavaj, blir en ljusblå cardigan till oavsett klänning. Och donut. Eller är det megaomodernt nuförtiden?
31229
 
Och där pajade min.mage. Ökenhetta stress och fel mat så då sa magen upp sig. Körde ändå hem de sista kunderna men stod lutad mig bilen och var beredd på ännu värre reaktioner. Usch. Jag lovar, inga mer detaljer.
 
Trött idag, så otroligt trött :down: . Hjälper liksom bara för stunden att sova bort det.
Trött och ingen lust till nåt. Ska snart tvinga mig iväg då jag har kvällsfodring i stallet.
 
Kurs hela dagen och hjärnan har förvandlats till deg. "Maken" har lyckats nå en ny bottennivå i "Missuppfattande bittergubbe" och har nu gått in på nån typ av hämdbana och blockat mig från Facebookgruppen för våra uppfödningar. Nu kan jag inte följa "mina" svansbarn och ägare :(
 
Kurs hela dagen och hjärnan har förvandlats till deg. "Maken" har lyckats nå en ny bottennivå i "Missuppfattande bittergubbe" och har nu gått in på nån typ av hämdbana och blockat mig från Facebookgruppen för våra uppfödningar. Nu kan jag inte följa "mina" svansbarn och ägare :(
Men vilken bittergubbe
 
Men vilken bittergubbe

Ja. Och så fåniga anledningar. Barnsligt.
Jag skrev i gruppen i förrgår att "som flera kanske redan vet går x och jag skilda vägar. X kommer stå kvar som ägare till kenneln men jag vill gärna fortsätta ha kontakt med er ägare och hundar som förr/ Kram Voff.

Tydligen "hängde" jag ut vårat privatliv. Det är en sluten grupp med 30 medlemmar i :meh:
Anledning två var att jag stängt ner kennelns facebooksida. Något jag upplyste honom om för en månad sen för den var kopplad till min mail och jag ägde kontot. Något han då tyckte var ok och förstod. Nu var det väl glömt.

Sist var han sur över att en flik på hemsidan försvunnit. Jag la 4 mån på att bygga upp den, är den enda som grejat och uppdaterat den. När vi gick isär la jag flera timmar på att göra om den så jag försvann från den och han blev den enda som framträdde på den. Nått han faktiskt kunde gjort själv. Jag skrev dessutom över domänen på honom och hans mail då jag ägde även denna. Men så råkade jag radera en flik om vardagslivet på kenneln som funkade som en liten blogg. Han skulle aldrig uppdatera där ändå så jag fattar inte varför han ens bryr sig. Men han behövde väl nått nytt att störa sig på :up:
 
Ja. Och så fåniga anledningar. Barnsligt.
Jag skrev i gruppen i förrgår att "som flera kanske redan vet går x och jag skilda vägar. X kommer stå kvar som ägare till kenneln men jag vill gärna fortsätta ha kontakt med er ägare och hundar som förr/ Kram Voff.

Tydligen "hängde" jag ut vårat privatliv. Det är en sluten grupp med 30 medlemmar i :meh:
Anledning två var att jag stängt ner kennelns facebooksida. Något jag upplyste honom om för en månad sen för den var kopplad till min mail och jag ägde kontot. Något han då tyckte var ok och förstod. Nu var det väl glömt.

Sist var han sur över att en flik på hemsidan försvunnit. Jag la 4 mån på att bygga upp den, är den enda som grejat och uppdaterat den. När vi gick isär la jag flera timmar på att göra om den så jag försvann från den och han blev den enda som framträdde på den. Nått han faktiskt kunde gjort själv. Jag skrev dessutom över domänen på honom och hans mail då jag ägde även denna. Men så råkade jag radera en flik om vardagslivet på kenneln som funkade som en liten blogg. Han skulle aldrig uppdatera där ändå så jag fattar inte varför han ens bryr sig. Men han behövde väl nått nytt att störa sig på :up:

Försök strunta i det för tillfället. Du har lagt enormt mycket tid på detta, jag har funderat över det många gånger. Du har vad det låter gjort allt snyggt. Fortsätt med det, och när han är stabil igen kanske han också kan se det.
 
Kurs hela dagen och hjärnan har förvandlats till deg. "Maken" har lyckats nå en ny bottennivå i "Missuppfattande bittergubbe" och har nu gått in på nån typ av hämdbana och blockat mig från Facebookgruppen för våra uppfödningar. Nu kan jag inte följa "mina" svansbarn och ägare :(
så jävla lågt gjort!
 
Försök strunta i det för tillfället. Du har lagt enormt mycket tid på detta, jag har funderat över det många gånger. Du har vad det låter gjort allt snyggt. Fortsätt med det, och när han är stabil igen kanske han också kan se det.
Jag vet att jag ska släppa. Släppa honom är inte så svårt. Börjar ärligt bli rätt less på hans sätt. Han är ju ett enda stort kommunikationsproblem :cautious:

Men släppa hundarna och ägarna tänker jag inte. Han har tagit allt ifrån mig. Hus, våra hundar, hela vårt liv och bedragit mig. Men han ska inte bestämma över min kontakt med våra valpköpare! Grrr.
 
@Voff Jag tycker faktiskt att du har skött detta förvånansvärt bra! Jag känner inte dig förutom vad jag sett här, men du verkar ta det så bra som det bara går och gör precis som man "ska" göra. Jag beundrar dig! Kom ihåg att vara snäll mot dig själv och se hur långt du har kommit :heart

Förståeligt att du inte vill tappa kontakten med valpköparna, kan du bli vän med dem personligen tills du kommer in i gruppen igen?
 
@Voff Jag tycker faktiskt att du har skött detta förvånansvärt bra! Jag känner inte dig förutom vad jag sett här, men du verkar ta det så bra som det bara går och gör precis som man "ska" göra. Jag beundrar dig! Kom ihåg att vara snäll mot dig själv och se hur långt du har kommit :heart

Förståeligt att du inte vill tappa kontakten med valpköparna, kan du bli vän med dem personligen tills du kommer in i gruppen igen?

Jag har skickat ut vännförfrågningar nu :)
Innan har jag velat skilja på min privata Fb och hunderiet eftersom det blir så himla mycket hund annars på min fb och jag har andra vänner med. Men nu blir ju hunderiet rejält nertonat så jag kan följa dem privat.

Stör mig mest över att han tar sig rätten att bestämma över om jag och valpköparna vill ha kontakt via gruppen eller ej. Den startades dessutom av mig :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 228
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 545
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp