Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis hem. Så eh. Nu har vi visst umgåtts i 8 timmar igen. Och trots det och trots att alla var glada så känns det lite som att jag är ett socialt inkompetent as. Förhoppningsvis bara trött. Nu ska jag försöka sova, så att jag orkar träffa dem imorgon igen :p
 
Postade precis detta i en "svenska backpacker grupp" på fb :rofl:

Screenshot_20190616-115931_Facebook.jpg
 
Väcktes för en h av en mkt målinriktad hackspett som satt på trädet utanför sovrumsfönstret och smattrade på.
Nu är den bortjagad och fönstret stängt. Hoppas jag kan somna om. Vore nice iom ledig idag. Bästa feelingen ever! ❤️
 
Vaknade 05, var på toa och gick å la mig igen.
Men nu är vi uppe och har ätit frukost.
Ska dricka kaffe och sen ska vi se vad vi ska hitta på
 
Jag och maken håller på att gräva ur (för hand) för att lägga golv utanför lekstugan. Ska bygga nytt (och större) på uteplatsen så då använder vi det gamla att ha utanför lekstugan och även utanför hundkojan. Kommer bli bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 106
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 045
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp