Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost. Ska väcka barnen alldeles snart. Är så jäkla seg med att ta mig ur sängen nu, behöver semester 😅 9 arbetsdagar kvar och så 3 dagar som vi alla i bolaget ska träffas och ha sommarmöte och sommarfest.
 
Jag har precis börjat med munskölj för tändernas skull men aj? Det typ fräter på insidan av underläppen (jag kunde typ skrapa bort översta lagret med tungan efter ett par gånger) och så har jag blivit öm under tungan O_o så ska det väl inte vara? :cautious:
 
En sån morgon när man får visa leg för att köpa en Celsius :p. Butiken har satt 18-årsgräns.
Kassörskan stirrade lite och bestämde sig för att det nog behövdes leg ändå. Jag är 31 :angel:
I @tornblomma s ord - you still got it! :up:

Jag försökte skämta när jag köpte energidryck om att jag inte behövde visa leg va? Fick kort nej till svar, lite väl kort :cautious:
Fast det var 15-årsgräns, det är väl lite väl långt att sträcka sig till :angel::D
 
I @tornblomma s ord - you still got it! :up:

Jag försökte skämta när jag köpte energidryck om att jag inte behövde visa leg va? Fick kort nej till svar, lite väl kort :cautious:
Fast det var 15-årsgräns, det är väl lite väl långt att sträcka sig till :angel::D

Ja, eller så hade hon smuts på glasögonen som liksom slätade ut alla misstänkta give aways :p

Haha den kan svida lite :p . När de inte ens skojar till det och "hahaha -nej", utan det är tvärnej direkt.
 
Jag funderar på att låta byta batteri i mobilen, dyrt men batteriet suger en hel del nu. Men så tänker jag på att lämna ifrån mig mobilen ett tag och blir :nailbiting: typ handlingsförlamad :o Vad ska jag göra under tiden liksom? :confused::rofl:
 
Denna behöver ingen spoiler. Den gick förbi oss i parken igår :love:

20190618_160546.jpg
 
På jobb som vanligt. Hunden är inte riktigt lika trött idag däremot är jag det.

Ska knäcka en red bull och se om det vänder *gäsp*

Snart midsommar och långledigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 782
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp