Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost i uterummet och njuter av utsikten :love: Var på sommar-AW igår och fick med mig en kelpie hem! Har lyckats tjata till mig att få ha sommarkollo denna veckan då hunddagiset är stängt tis-tors - JAG ÄR SÅ PEPP! :bump:

Visa bifogad fil 31583

Så härligt!

Jag sitter och äter frukost på balkongen!

31584
 
Vad sägs om att förse dom med ny revision vid ändringar också.. :meh:
Vi har kunder som ändrar i sina ritningar utan att förse dom med nytt revisionsnummer, har hänt mer än en gång att vi tillverkat enligt fel ritning. Nu ber jag om ritning vid varje ny order, dom verkar tycka att jag är lite tjatig O_o:banghead:.
Det tycker jag är en bra rutin, jag ska be om en ny ritning nästa gång jag bygger en bro! :D ;)
 
Det mesta känns rätt skit just nu, MEN igår fick jag svar på mitt cellprov, som jag varit nervös för pga massa blödningar och trams + haft förändringar förut, men de var normala! Sedan fick jag precis ett mail med programmet för en konferens jag ska delta i under hösten, och även om min framtid ser rätt dyster ut (menar alltså inom den akademiska världen, inte som att jag är döende :D) så ska minsann vara med i en session och presentera ett paper på en internationell konferens. Det har iof varit klart att mitt bidrag blev accepterat ett tag, men det kändes tillfredsställande att se programmet och mitt namn listat.... haha. Behövde verkligen det idag, något att se fram emot.
 
Allt känns skit just nu. Igår klagade en kund och menade att jag var sen. Jag var på plats 10 min före angiven tid. Idag var jag förstås ännu tidigare men då gnällde kärringen och sa att jag var för tidig. Aldrig gör man rätt tydligen.
 
Packat och postat lite snäckor. Hela Hellix aspersa familjen har jag sålt. Ska bara ha mina afrikaner
Köpte ett gäng pakistan botior idag av en kompis. Få se om de kam göra något åt snäckorna i stora karet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 872
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp