Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min fd arbetsgivare motsätter sig föga förvånande fackets krav på att de ska betala ut min lön + skadestånd. De ska ha en telefonförhandling mot slutet av månaden.
Jag kommer inte bli förvånad om detta landar i domstol ärligt talat.
Har ändå mail där hon bekräftar min lön, plus påskrivet avtal. Blir lite trött.
 
31599


Skräckblandad förtjusning :laugh: har aldrig pluggat som frisk så det ska bli kul att se om och hur det går, om jag kommer in ens. Blev en(väldigt spontan) sen anmälan. Ska jobbet fortsätta hålla mig 30 mil hemifrån på obetald tid i i snitt 80 h/månad kan jag behöva nåt att göra och det här såg väldigt intressant ut! :)
 
Visa bifogad fil 31599

Skräckblandad förtjusning :laugh: har aldrig pluggat som frisk så det ska bli kul att se om och hur det går, om jag kommer in ens. Blev en(väldigt spontan) sen anmälan. Ska jobbet fortsätta hålla mig 30 mil hemifrån på obetald tid i i snitt 80 h/månad kan jag behöva nåt att göra och det här såg väldigt intressant ut! :)
Jag väntar på att se om jag kommer in på en distanskurs i släktforskning. Även om jag tror att jag redan är självlärd på det mesta som kommer att läras ut (det är en grundkurs, och jag har släktforskat på egen hand i ett par år nu), så vet jag att det ALLTID finns nytt att lära sig :) !

Däremot är jag långt ifrån säker på att komma in - det är en väldigt populär kurs :nailbiting: ! Betygsurvalet kommer jag säkerligen INTE in på. Jag har helt okej betyg från gymnasiet, men tidigare har det krävts nästan toppbetyg för att komma in. Högskoleprovet har jag inte gjort, så det urvalet funkar inte heller för mig. Däremot ligger jag bra till i urvalsgruppen där man får använda tidigare akademiska meriter. Jag har har maxpoäng där, så KANSKE det går vägen.... :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 728
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp