Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu måste jag bringa lite reda! Ett uns är väldigt exakt 27,3 gram, dvs. mycket mer än en knivsudd.
@bettysmatte En knivsudd är ungefär 0,15 ml - ungefär en sjundedels kryddmått.
Tack :) ! Jag misstänkte att det var PYTTELITE, så jag tog bara en liten nypa mellan fingertopparna. Man vill ju inte ha någon äcklig bitter bismak av bakpulver i grädden.... :wtf:

Men cupcaksen blev bra :) !
IMG_20190626_191119_033.jpg
 
En unge på golfläger, han blev kvar över natten trots att han först skulle åka hem. Han har egentligen ingen nära kompis där längre så han var inte så sugen, men efter dagen så kändes det visst bra. :up: Sen hade han visst spelat kval i någon tävling så nu ska han tävla igen i mitten av juli. :cautious: Den andra ungen och resten av familj har haft prisutdelning för KM som tävlades för rätt länge sedan. :idea: Jag har inte riktigt orkat tagit tag i det, men det blev en bra kväll trots allt! :D Nu lite yoga, dusch och sova! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 887
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp