Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså dina grannar :rofl:
Du skulle ta och skriva en bok!

Det är ju fett sjukt att jag är den ”normalaste” i huset :rofl:

Har just nu denna konversation med grannen:

32087
 
Och den här kvällen förövrigt. Lyckades tajma in ett riktigt amasonasregn. När jag gick ut -inget regn.
5 min senare - PANG! Skyfall deluxe. Befinner mig såklart i ena valackhagen längst bort.
5 min efter jag varit inne - slutar regna.

———————
Hunden bestämde under samma regn att hon var kissnödig, väldigt kissnödig! Nu!
Sen ägnade hon ca 10 min åt att hitta rätt kissställe, samt skaka sig så fort hon hittade det. För hon var ju BLÖT! :grin:O_o:banghead:
 
Vid denna tiden imorgon har valparna flyttat :love: Finns ingen större känsla av lättnad!

En valp är ju gulligt, men en kull... jag sympatiserar fullt ut med dig! Tack och lov att man är lite trött på dem, annars skulle man bli sittandes med hela högen.


(Har sett det. En tant som behöll 6 riesenvalpar, försökte sälja vid 8-9 månader. Hemmet var en...upplevelse.)
 
Och jag har fått mitt vägt flera gånger, särskilt med AirFrance, både i Europa (Paris) och på olika håll i Afrika. Så det beror helt på :).

Jag flog oftast BA, men ocksa Swiss, Lufthansa, brussels, KLM, Air France, Emirates, Delta och sakert nagon jag glomt och har aldrig fatt mitt handbagage vagt. 😳 Jag har dock aldrig flugit charter, sa det kan ju vara skillnaden.
 
Jag flög med Lufthansa i december och de kollade inte vikten. De kollade intecens måtten på väskan. Då hade jag dessutom en extra väska med min cpap maskin.
 
Alltså jag har inte suttit och flugit charter med AirFrance i Afrika..? Så fattar inte riktigt din slutsats där.

Sorry, jag menade inte alls att "offend" dig. Det var mest bara ett konstaterande att det kanske ar for att jag aldrig flugit charter jag inte fatt mitt handbagage vagt. Det var inte alls meningen att antyda att du flog charter.
 
Sorry, jag menade inte alls att "offend" dig. Det var mest bara ett konstaterande att det kanske ar for att jag aldrig flugit charter jag inte fatt mitt handbagage vagt. Det var inte alls meningen att antyda att du flog charter.
Jag är inte ”offended” alls, jag bara förstår inte. Jag nämnde överhuvudtaget inte charter eller ett flygbolag som vanligtvis associeras med charter, så din slutsats lät väldigt märklig. Som jag skrev: jag har fått väga handbagage hos AirFrance. Det betyder inte att jag bara flugit med dem eller att jag flugit charter med dem, bara just vad jag skrev: att de vägt mitt handbagage. Ganska straightforward inlägg i mitt tycke :).
 
Jag är inte ”offended” alls, jag bara förstår inte. Jag nämnde överhuvudtaget inte charter eller ett flygbolag som vanligtvis associeras med charter, så din slutsats lät väldigt märklig. Som jag skrev: jag har fått väga handbagage hos AirFrance. Det betyder inte att jag bara flugit med dem eller att jag flugit charter med dem, bara just vad jag skrev: att de vägt mitt handbagage. Ganska straightforward inlägg i mitt tycke :).

Som sagt, jag uttryckte mig kanske klumpigt och fel, men om du inte ar offended ar allt okay hoppas jag. 👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 510
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp