Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trule är jätte glad idag eller inte. Han är inne för byte av framskor 😂
IMG_20220817_130025289.jpg
 
Det har nåt att göra med tiden dom ska gå i skolan. Kan inte helt hur det funkar om jag ska vara ärlig. Men i vår kommun (tror det är samma i grannkommunen) är alla som går i förskoleklass och 1an lediga en dag i veckan, och på vår skola är det onsdagar. Från och med 2an går dom alla dagar :)

Intressant! Har aldrig hört talas om det innan. Erbjuds det fritidsplats, utan kostnad, för de barn som behöver det på den lediga dagen?
 
Intressant! Har aldrig hört talas om det innan. Erbjuds det fritidsplats, utan kostnad, för de barn som behöver det på den lediga dagen?

Nä nån gratis fritidsplats tror jag inte det finns. Antingen har man en fritidsplats och betalar för den oavsett hur mycket eller lite den utnyttjas eller så har man ingen fritidsplats alls.
Barnen går ju inte i skolan så länge som en vanlig arbetsdag är så de flesta har fritids både på morgonen innan skolan och sen efter skolan, plus hela den lediga dagen då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 209
· Visningar
65 836
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 828
Senast: Wille
·
Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 486
Senast: Ninnurur
·
Katthälsa Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från...
Svar
4
· Visningar
260
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp