Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Suck, klistret har släppt på ena sidan av byrån - jag har reparerat det förut. Så måste köpa lite locite lim och reparera det igen.
 
Jobbets jävla tvättservice. Jag jobbar inom tillverkningsindustrin, vi blir oljiga och skitiga. Jobbet förser oss med TRE t-shirts. Det tar två veckor att få tillbaka tvätten. Har alltså bara en t-shirt under en hel arbetsvecka. Förutom att kläderna krymper så fick jag nu tillbaka en t-shirt vars stora oljefläck inte ens gått bort. Så jävla frustrerande.
 
Skräp, jag har fortfarande ett jack på insidan av läppen just där hörntanden finns. Slog mig rejält på den sidan. Men jacket vill inte läka, antagligen pga att hörntanden kör in den i själva jacket. Jag är fortfarande svullen och det gör ont när jag pratar.

Finns det något man kan sätta på som skyndar på läkning i just innersidan av läppen?

Dessutom kom jag just på att jag glömde att köpa hårt bröd, dubbelt skräp. Orkar jag åka igen? När dessutom folk börjar åka hem?
 
Skräp, jag har fortfarande ett jack på insidan av läppen just där hörntanden finns. Slog mig rejält på den sidan. Men jacket vill inte läka, antagligen pga att hörntanden kör in den i själva jacket. Jag är fortfarande svullen och det gör ont när jag pratar.

Finns det något man kan sätta på som skyndar på läkning i just innersidan av läppen?

Dessutom kom jag just på att jag glömde att köpa hårt bröd, dubbelt skräp. Orkar jag åka igen? När dessutom folk börjar åka hem?
Munsårsplåster kanske?
 
Behöver handla mat till resten av veckan men det är så varmt. Hoppas jag vaknar tidigt i morn och är pigg, så kan jag gå vid 8-10-tiden.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 738
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 581
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 155
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 773
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp