Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en otroligt jobbig vecka med dåliga besked på återbesöket på kliniken med hästen förra veckan. Beslutade om operation och igår opererades han. Lastade vid kl 3.20 igår morse och sen när alla spänningar släppt när jag fick besked om att allt gått bra så är jag väldigt trött nu. Sov som en sten i natt 😅 Jobbig rehab framför oss, men jag hoppas det blir bra och att operation var rätt beslut. Ridhäst lär han aldrig mer bli dock, men sällskap, mysgubbe och unghästuppfostrare hoppas jag :heart

Nu ska jag hämta mera kaffe, äta lite nutella och jobba klart det sista för idag och sen hämta hem mina barn 🥰
 
Haft en otroligt jobbig vecka med dåliga besked på återbesöket på kliniken med hästen förra veckan. Beslutade om operation och igår opererades han. Lastade vid kl 3.20 igår morse och sen när alla spänningar släppt när jag fick besked om att allt gått bra så är jag väldigt trött nu. Sov som en sten i natt 😅 Jobbig rehab framför oss, men jag hoppas det blir bra och att operation var rätt beslut. Ridhäst lär han aldrig mer bli dock, men sällskap, mysgubbe och unghästuppfostrare hoppas jag :heart

Nu ska jag hämta mera kaffe, äta lite nutella och jobba klart det sista för idag och sen hämta hem mina barn 🥰
Aj då, är det din favorit som varit skadad tidigare? :/
 
Har ar det varmt. 🥵 NOAA (National Oceanic & Atmospheric Administration) sager att vaderraporterna som stracker sig over 5 dagar ar 90% correct och om det ar en vecka ar de over 80% ratt.
Den har helgen blir det en bit over 40*C :cautious: Det ar valdigt varmt tidigt i sommar. Det bruker inte vara sa har varmt innan Augusti i vanliga fall.

Sovit med fläkt de senaste nätterna. En sån där vanlig bordsvariant. Eller inte hela nätter men satt på den på kvällen och sen någon gång under natten stängt av.
Har fortfarande inte bestämt mig för om det är trevligt eller störande med ljudet. Men den låter en del helt klart.
Nu är det såpass svalt uppe så kan nog stänga av den helt.
Fördelen med den på att jag slipper höra myggen. Nu är de inte lika många som tidigare *peppar peppar*

Jag kopte en De Walt "job site fan" som gar bade pa batteri (till hundarna i bilen) och sladd ... Jag kan alltsa ha den i husbussen (oppet fonster i sovrummet med flakt pa banken framfor fonstret sa behover inte ACn ga hela tiden. Flakten ar TYST ... det ar inte ACn. Jag ar SUPER nojd med flakten! :up:
 
Jag har 22 kr på mitt konto insåg jag nyss. Känns ändå bra att man supportat lokala företagare. Läs: alla barer i kvarteret

Hände mig också vid något tillfälle, tror det var 78 kr. Tänkte på vägen hem att om någon snor plånboken kommer de blir grymt besvikna :rofl: Min mobil är från 2915, var en budgetvariant redan då och har nu en bit skärm som har trillat av och ringer ibland och ibland inte. Reskassa på acesskortet dessutom.
 
Jag ska snart fira in fyra dagars ledighet med en falafelrulle och ett par glas vin! (Velar mellan vitt eller rosé.) Jag är helt mos i huvudet och får så extremt svårt att varva ner när det har varit så här intensivt. Hoppas att det kan bli några sköna dagar nu, innan jag kastar mig in i jobbkaoset igen. :)
 
Hände mig också vid något tillfälle, tror det var 78 kr. Tänkte på vägen hem att om någon snor plånboken kommer de blir grymt besvikna :rofl: Min mobil är från 2915, var en budgetvariant redan då och har nu en bit skärm som har trillat av och ringer ibland och ibland inte. Reskassa på acesskortet dessutom.
Har en krona på kontot just nu
Tur det är lön i morgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 073
Senast: Inte_Ung
·
Svar
1 200
· Visningar
65 221
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp