Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick nyss en briljant idé. En kompis sa att hon glömde att lägga sina linser i linsvätska (linser man har i ögonen alltså) en natt, och att de var obrukliga efter det. Givetvis är jag tvungen att testa det jag med, så eftersom jag ska byta linser imorgon har jag nu lagt linserna PÅ linsfodralet istället för I linsfodralet. Bara för att se vad som kommer att hända med dem :p

MvH nyfiken deluxe och i stort behov av att testa allt man inte ska :D
 
Jag fick nyss en briljant idé. En kompis sa att hon glömde att lägga sina linser i linsvätska (linser man har i ögonen alltså) en natt, och att de var obrukliga efter det. Givetvis är jag tvungen att testa det jag med, så eftersom jag ska byta linser imorgon har jag nu lagt linserna PÅ linsfodralet istället för I linsfodralet. Bara för att se vad som kommer att hända med dem :p

MvH nyfiken deluxe och i stort behov av att testa allt man inte ska :D
Man fyller på vätska när man kommer på det så blir dom mjuka igen.
Been there done that :o
 
Man fyller på vätska när man kommer på det så blir dom mjuka igen.
Been there done that :o
Tack för tipset!
Denna gången behöver jag dock inte fylla på med vätska, de är gamla och var meningen att kastas igår. Så jag tänkte att om jag nu absolut måste testa att inte ha dem i vätska, kunde jag i alla fall göra det med ett par "gamla" linser :p

Edit: Jag är ju hoplös! Nu måste jag testa att hälla på linsvätska på linserna igen, bara för att se om de blir "vanliga" igen :D:angel:
 
På jobbet men vilket morgon..

Bara fått i lins i ena ögat. Tyckte det såg varmt ut så shorts och t-shirt- Nu sitter jag här och fryser för det är 14gr ute Brr
Blodsockret krånglade och all saft var slut så var tvungen att rota fram kollegans honung.
Glömde insulinet på köksbordet så var tvungen att vända halvvägs till jobbet.
Hunden var så trött att hon stapplade runt och nu lagt sig för att fortsätta sin skönhetssömn under skrivbordet.
Jag har missat att jag har möte kl 10 (kommer ju hinna och komma i tid men ändå)

Känns som en trygg måndag detta :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 473
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 339
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 289
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 324
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp