Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hann plantera ut de sista blommorna från växthuset och plantera om lite pelargoner innan himmeln öppnade sig. Så det blev ingen mer flyghavreplockning idag. :)
 
Har svårt att slita mig från gullefjunarna. Är också mycket nöjd med kameran på min nya mobil
20190714_143008.jpg
 
Precis kommit in efter hundrastning. Nu försöker jag övertala mig att äta middag, men egentligen känner jag mest för att ligga i soffan utan att göra något speciellt alls.
 
Trött och slut
Ska snart gå till sängs men lite kaffe först
De jobbar och brötar på järnvägen så hoppas de slutar en rimlig tid idag
 
en bekant till oss, 56 ar gammal, dog i gar. Hon fick en hjartattack, de forsokte ateruppliva henne 4 ganger innan de gav upp. Hon var en sa vibrant person, alltid "on the go" och full av liv.
Hon har en hel massa barn, den yngsta 16 ar gammal och en man som kommer att fa svart att hitta ratt i livet utan sitt storsta stod.

Var radda om er och varandra. ♥
 
en bekant till oss, 56 ar gammal, dog i gar. Hon fick en hjartattack, de forsokte ateruppliva henne 4 ganger innan de gav upp. Hon var en sa vibrant person, alltid "on the go" och full av liv.
Hon har en hel massa barn, den yngsta 16 ar gammal och en man som kommer att fa svart att hitta ratt i livet utan sitt storsta stod.

Var radda om er och varandra. ♥

Jag beklagar! :heart Livet är skört. Min pappa dog vid samma ålder. Han var på dressyrträning med sin hingst och var så upprymd att han ridit en perfekt (tyckte han) passage. Nån vecka senare var han borta :( Så svårt att greppa hur skört livet är!
Kram på dig! :heart
 
Och lite kul! Skulle bada bastu och fick låna en gammal handduk att sitta på. Insåg att det lite otippat stod på hebreiska på handduken! Vad är oddsen på det?! :p
Visade sig då att de som äger bastun bodde på kibbutz i Israel ett par år under 70-talet :D

33160
 
Sitter och försöker sy stolpfickor. Går sådär. Tror jag fått in tekniken nu, men vem vet. Kul är det i varje fall, lära sig nytt är skoj!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 470
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 306
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 280
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 323
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp