Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan inte gå och lägga mig än för jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Tvätten måste hängas på tork i kväll för jag ska ha byxorna i morgon.
 
När sambon fick ryck igår kväll och aaaabsolut inte hade bra shorts att jobba i fick jag rycka in och göra shorts av ett par jeans. Hade packat ner alla sysaker på ngt bra ställe. Hittade mormors gamla sylåda och det här läder-kittet med nålar. Morfar hade företag som gjorde chaps, handskar etc. Kanske är hans. Så himla gulligt!
33221
 
katten ligger sidan om mig igen :love: .men jag konstaterade att jag kan inte slö gå. Jo jag kan men då har jag med ont i lilletån
 
Antligen hemma straxt efter 9 pm. :cautious: Jag ar trott som en vissen socker arta och vill nog bara ga isang. 😴 Just nu sitter jag och vantar pa att Tate ska ha gjort sig klar ute for kvallen. Ibland ar han sa himla seg ungdommen. :banghead:

Tur jag kan sitta har medan sovrummet blir dammsuget dock. I morgon maste vi verkligen stada sa det gar att slappa in de kompisar och familjen som kommer over pa Onsdag. Tur jag sydde klart de nya hundsangarna sa jag kan stada av matbordet.:angel:
 
Väcktes av att dottern ringde. 23.00 Hennes husnyckel gick inte att öppna dörren med? Jättekonstigt. Hon säger att inget har hänt s jag undrar verkligen hur nyckeln bara slutar att fungera?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 487
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 367
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 327
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp