Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min själ är hemma:
65512158_453626125194647_6105661519934771483_n.jpg

Dvs jag är på jobbet :love:

Edit: Fotot är taget 23.19 #midnattssol :up:
 
Senast ändrad:
Jobbat mitt andra tornerspel idag och jag önskar verkligen att detta var något jag kunde göra på heltid! Har också kommit fram till att min häst jag (någon gång i framtiden, heh) köper även ska tränas inför att rida ett spel med mig på ryggen. Så taggad!
 
Jobbat mitt andra tornerspel idag och jag önskar verkligen att detta var något jag kunde göra på heltid! Har också kommit fram till att min häst jag (någon gång i framtiden, heh) köper även ska tränas inför att rida ett spel med mig på ryggen. Så taggad!

Vad roligt!!
Jag hade en tanke förut att lära mig och förra hästen beridet bågskytte som hobby, men det blev aldrig av!
 
Vad roligt!!
Jag hade en tanke förut att lära mig och förra hästen beridet bågskytte som hobby, men det blev aldrig av!
Vill ju från början ha en häst att träna dressyr och WE på, och framförallt det sistnämnda och tornerspel går nog hyfsat bra ihop. Om jag dessutom får anledning att fila på mitt fakirande och hantering av eld tillsammans med min häst så är ju det bara positivt ^^
 
Ledig dag. Kl är 08.30. Riktigt lugn och skön morgon!

Läser lite svenska nyhetstidningar och en rubrik fick mig att fnysa lite. Det är verkligen såå inte min business och "vem fn bryr sig" men ändå.....

Rubrik om någon svensk 25-årig tjej som är i usa (hollywood ?) och försöker bli skådespelare och nu börjat dejta en amerikansk skådespelare, som är 50 år gammal.

Jag undrar verkligen om det är på riktigt eller om det är underliggande bara att bli omhändertagen, sedd, uppskattad, ett steg in i kretsen osv...

/Seabaz aka dr Phil
 
Vill ju från början ha en häst att träna dressyr och WE på, och framförallt det sistnämnda och tornerspel går nog hyfsat bra ihop. Om jag dessutom får anledning att fila på mitt fakirande och hantering av eld tillsammans med min häst så är ju det bara positivt ^^

Jag har sett tornerspel ett par gånger och det är ju verkligen sjukt showande roligt att se på. Själv tror jag att jag är för mesig för att utöva själv.
Kul är det att se att verkligen alla slags hästar/typer/raser används !
 
Maken tittar pa nagon viking serie, pa Engelska, men de ar fran Norge och deras accent ar helt underbar, i rummet bredvid ... Jag far nog titta pa nagot annat sjalv eller satta pa musik for jag kan inte sluta lyssna. :p :p
 
Hundjäveln väckte mig kl 4 i morse... kunde inte somna om och nu har jag gått upp och gjort äggmacka till frukost. Har fått dille på kokta ägg på senaste.
 
Hundjäveln väckte mig kl 4 i morse... kunde inte somna om och nu har jag gått upp och gjort äggmacka till frukost. Har fått dille på kokta ägg på senaste.
Samma här. Lyckades dock sova 20 minuter innan klockan ringde 05. Kommer få migrän idag pga det :( Somnade inte förrän vid 23 också. Zzzz....
 
Är så trött
Längtar till mitt nya jobb
Där har jag iaf inte barn runt mig 8 timmar per dag
Även om jag kommer jobba långa dagar
Jag älskar barn men det är väldigt mycket ljud som tröttar ut mig i nuläget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 267
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 138
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 220
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp