Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Livet är en fest?
Eller en klänning kan aldrig bli FÖR fin?
Eller det finns alltid plats för en till i garderoben?
Min garderob är ekande tom och jag har precis upptäckt att det är ganska trevligt med klänningar, så jag har EN som jag trivs med. Att ha två klänningar att välja mellan kan ju inte vara fel. Det där med att livet är en fest ska jag försöka tänka lite oftare :p
 
Du har EN klänning :confused: :rofl: :crazy: 😂😂😅
Låter som en god idé :D
Yep! Eller ja, jag har nog någon till som jag försökt tycka om men aldrig använt. Alltså. På sommaren så bor jag i shorts och t-shirt/linne. När jag tar mig fram så cyklar jag eller går i skogen, så det där med klänning blir ofta för opraktiskt. Men nu när jag börjat hänga mer med kollegorna på fritiden så behöver jag inte vara praktiskt klädd hela tiden och har börjat experimentera mer. En kjol har jag också :p
 
Bra fråga! Hushållsost, mozzarella, squash, tomater, torkat griskött, vad heter det nu då.. paprika! Kalle johansvamp. Kryddor och krossade tomater som sås/bas.
Åhå, hemmagjord pizza! Minns att jag förut gjorde någon egen på egen pizzabotten som blev vansinnigt god. Undrar om jag har kvar receptet någonstans... (fast i skrivande stund äter jag linsgryta, gjorde hysteriskt mycket sådan, så pizza får det bli någon annan gång)
 
Vi har landat hemma och fick ytterligare saker på vår att göra lista, när vi kom hem höll kylen härliga 21 grader. 🙄🤬 Så vi fick slänga allt i kylen och i morgon måste jag fixa med lagning/byte, tack och lov 5 års garanti och den är fyra! Men vi fick ställa in födelsedags firandet hemma i morgon och går på pinchos i morgon kväll efter önskemål från födelsedagsbarnet. ❤
 
Vi har landat hemma och fick ytterligare saker på vår att göra lista, när vi kom hem höll kylen härliga 21 grader. 🙄🤬 Så vi fick slänga allt i kylen och i morgon måste jag fixa med lagning/byte, tack och lov 5 års garanti och den är fyra! Men vi fick ställa in födelsedags firandet hemma i morgon och går på pinchos i morgon kväll efter önskemål från födelsedagsbarnet. ❤
Men ja visst, jag skulle kolla på nätet hur man gjorde vid problem, jo då man kunde boka en tekniker direkt, första lediga tiden 6 augusti, det låter väl helt okej att vara utan kyl så länge? Eller är tanken att man ska köpa en ny att ha i reserv? :banghead:
 
Tänkte att jag var ledig imorgon bitti men ser nu i almanackan med stora bokstäver att hovslagaren är här hela dagen sen möte på kvällen.
Undrar om jag ska baka något det är lite tidigt att kvällsfodra redan.
Men det betyder att jag måste diska igen. Avskyr att diska. Tråkigaste sysslan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 481
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 363
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 327
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp