Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så var semestern slut och dags för jobb imorgon. Är så omotiverad till att jobba imorgon . men de släpper säkert under dagen imorgon
 
Hm. Jag har visst semester om en vecka, bara två dagar, men det gör att nästa helg blir 4 dagar lång. Först var tanken att jag skulle tävla med hundarna, men jag anmälde aldrig, så nu har jag 4 dagar ledigt utan att veta något alls...

Vet inte om jag ska åka på någon spontan minisemester, om jag ska vara hemma och klättra eller hitta på något helt annat. Förslag? :D
 
Så var semestern slut och dags för jobb imorgon. Är så omotiverad till att jobba imorgon . men de släpper säkert under dagen imorgon

Samma här, dessutom chockstart rakt in i hetluften måndag tisdag OCH onsdag. Och i Malmö och helt utan normala förberedelser. Dock ett pågående och omfattande mål som jag var med i före semestern också och framför allt en förberedd kollega bredvid så det går nog på något sätt ändå.

Men entusiasmen för att ställa klockan på 05.45 känns en aning svårfunnen. :meh:
 
Samma här, dessutom chockstart rakt in i hetluften måndag tisdag OCH onsdag. Och i Malmö och helt utan normala förberedelser. Dock ett pågående och omfattande mål som jag var med i före semestern också och framför allt en förberedd kollega bredvid så det går nog på något sätt ändå.

Men entusiasmen för att ställa klockan på 05.45 känns en aning svårfunnen. :meh:
Mm och dom har lovat att värmen kommer tillbaka nu , kul eller inte :meh:
 
Sådär - men ändå, förhoppningsvis några fina kvällar efter jobbet? Fast på fredag har jag ju en jävla nattjour också. :arghh:

Å andra sidan är den extra jourersättningen sällsynt behövd just nu så... just do it.
Jag hoppas på fin helg så jag kan sola och ligga på stranden medans gubben är i garaget och fixar med bubblan
 
Började att försöka gå ifrån svart hår för ett par år sedan. Har mintgrönt nu :rofl: målet är väl att jag ska försöka få naturligt så jag slipper färga konstant.
Tyvärr så känns det så jag med långt svart hår att jag skulle få en fet identitetskris utan, sedan så skulle jag aldrig vilja ha mitt naturliga råttfärgade hår. Isf skulle jag också vilja ha det typ mintgrönt eller rosa, men absolut inte naturligt. Inte min grej, vill ha kontraster! Så jag får vackert färga utväxten, även om jag tycker att det är sjukt trist, haha.
 
Jag har bokat in jobb hela dagen i morgon, sa Maken och jag lamnade husbussen at sitt ode pa campingen (inte mer an ett par timmar hemmifran), lastade in hundarna i bilen och akte hem. I morgon eftermiddag aker vi tillbaka igen. :)
Tur vi kom hem efter 3 dagar borta. Med 30+ grader varmt i skuggan (och 10 grader varmare i solen) sa behover vaxterna vatten igen. Jag har aldeles for mycket vaxter som behover bade vatten och "blom mat" mest hela tiden. :cautious:

Jag kanner mig lite arbetslos ... jag skulle egentligen gora en hel massa grejor, men jag har ju bara resten av i dag pa mig och det ar redan middagstid. Jag far nog hitta pa nagot att titta pa i kvall tror jag.
 
Sitter och äter frukost, så mycket jag nu hinner... Måste vakna lite tidigare imorgon så att jag hinner äta mer utan stress. Känner mig måttligt pepp på jobb idag, men det blir nog bra bara jag kommer dit. Fler kollegor tillbaka från semester nu och det borde bli kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 330
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 154
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 226
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 756
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp